×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
دستورات رئیس جمهور درباره آزادسازی سواحل با قدرت پیگیری می‌شود

اقتصادتهران: معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اینکه دستورات رئیس جمهور درباره آزادسازی سواحل با قدرت پیگیری می شود، گفت: همه مردم باید از ساحل استفاده کنند.

به گزارش مهر، سید صولت مرتضوی ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از برخی سواحل استان گیلان در جمع خبرنگاران، گفت: در سفر به استان گیلان دو دستور رئیس جمهور را با قدرت اجرایی می‌شود.

وی تاکید کرد: پیگیری حسن اجرای دستور آزادسازی حریم دریا و نجات تالاب انزلی و دو رودخانه گوهر رود و زرجوب از برنامه‌های این سفر است.

معاون اجرایی رئیس جمهوری در ادامه با اشاره به بازدید در منطقه آزاد انزلی، تاکید کرد: در مدت ۴۸ ساعت تمامی مناطق تصرف شده تخریب و استفاده از دریا برای تمامی مردم آزاد شود.

وی تصریح کرد: ساحل دریاها بر اساس قانون متعلق به همه مردم است و احدی حق تعرض به ساحل را ندارد.

وی همچنین به تماس تلفنی با دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی کشور اشاره و اضافه کرد: در این تماس بر اجرایی شدن دستور رئیس جمهور برای آزادسازی حریم دریا در منطقه ویژه اقتصادی انزلی تاکید شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches