×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
دسترس پذیری ۴۵۰ هزار مترمربع از معابر منطقه دو برای افراد توان‌یاب

اقتصادتهران: شهردار منطقه ۲ گفت: با هدف حمایت از افراد توان‌یاب و تلاش برای رفع مشکلات آن‌ها، طرح‌های مناسب‌سازی بوستان، معبر، تقاطع و ساختمان اداری سطح منطقه در حال اجرا است.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی در آئین بهره برداری از پروژه‌های مناسب سازی معابر و فضاهای عمومی شهر تهران که به مناسبت روز جهانی معلولین با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تهران به صورت همزمان در مناطق ۱۷،۲،۵،۱۳ برگزارشد، با اشاره به اینکه بیش از ۴۵۰ هزار مترمربع از معابر این منطقه برای افراد کم توان قابل دسترس است گفت: براساس برنامه طرح جامع مناسب سازی ۵/۳۴ کیلومتر از معابر در ۱۶ محور پیش بینی شده است که با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

وی گفت: به منظور مناسب‌سازی فضاهای شهری، اصلاح ساختمان‌های موجود شهری در دستور کار قرار دارد که تاکنون ۸ مجموعه فرهنگی و ورزشی به صورت کامل برای افراد نابینا، ناشنوا و کم توان جسمی و حرکتی مناسب‌سازی شده و مابقی مجموعه‌ها نیز در حال انجام است.

شهردار منطقه ۲ تصریح کرد: براساس برنامه جامع مناسب سازی، ۱۲ بوستان منطقه برای افراد دارای شرایط خاص مناسب سازی می شود که تاکنون بوستان‌های  کودک- نیما- صدف- عزیزی- زرافشان –نگین. برای این افراد آماده شده است.

به گفته وی بوستان‌های ستارخان- پرند- شاهین- جانبازان- شهرآرا- پرواز نیز با پیشرفت فیزیکی ۵۰ تا ۷۰ درصد در حال مناسب سازی است.

وی در ارتباط با خدمات پیش بینی شده در این بوستان‌ها افزود: تجهیز بوستان به ست ورزشی مخصوص افراد توان یاب، هم سطح سازی فضای بوستان برای تسهیل تردد با ویلچر و اجرای نوار بساوایی جهت نابینایان و کم بینایان، تهیه و نصب هندریل، مناسب سازی سرویس بهداشتی عمومی، نصب آبخوری دوترازه مخصوص معلولین و افراد عادی، تعبیه نیمکت‌های مخصوص با طراحی منحصر به فرد و تعبیه جایگاه مخصوص پارک خودرو معلولین از جمله اقدامات اجرایی  است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches