×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
دسترسی آسان و راحت شهروندان به میدان های میوه و تره بار

اقتصادتهران: شهردار منطقه شش با اشاره به راه اندازی میدان های میوه و تره بار در سطح منطقه گفت: یکی از نیازهای شهروندان دسترسی آسان و راحت به میدان های میوه و تره بار بوده که بر همین اساس نیاز هر محله بررسی شده و نسبت به تکمیل میدان های میوه و تره بار اقدام شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه شش، محمدرضا دهداری پور تصریح کرد: این منطقه با جمعیت ساکن ۲۵۰ هزار نفری روزانه بین یک تا دو میلیون نفر جمعیت شناور دارد و تکمیل پایانه های اتوبوسرانی از دیگر خدمات مورد نظر برای رفاه حال شهروندان است.

شهردار منطقه شش همچنین به اهمیت موضوعات فرهنگی در منطقه اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود دانشگاه های مختلف و حضور هموطنان ما از اقلیت های دینی زرتشتی، کلیمی و مسیحی در سطح منطقه شش، ویژه برنامه های خاصی را در حوزه فرهنگی و اجتماعی داشته که برگزاری یادواره آزادگان ارامنه، برگزاری یادواره ۴۱۷ کبوتر عاشورایی و نصب سردیس شهید تومانیان از جمله آن ها بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches