×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
در نوروز، مدارس تعطیل است اما تربیت تعطیل نیست

اقتصادتهران: رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در پیامی به مناسبت نوروز گفت: شعار آموزش و پرورش این است که در ایام نوروز مدارس تعطیل است، اما تربیت تعطیل نیست.

به گزارش مهر، علی باقرزاده افزود: خداوند سال جدید و بهار را برای فکر کردن انسان ها گذاشته است. اگر زمستانی است در ادامه آن بهاری وجود دارد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی ادامه داد: جلوه هایی که خداوند برای بندگان خود فراهم کرده است توام با رویش و زنده شدن است اگر بخواهیم از این تاریخ به دیار ابدیت برویم بهار نوین دهنده و امیدبخش اتفاقات است.

وی خاطرنشان کرد: نوروز آغاز یک حرکت است حرکتی برای تقویت صله رحم؛ که حتی در قرآن نیز بر این موضوع تاکید شده است چراکه رزق و روزی ما افزایش می یابد.

باقرزاده افزود: نوروز و ایام عید بهترین فرصت است تا از بزرگان و نزدیکان دید و بازدید کنیم. بخشش در نوروز است زیرا خداوند در این ایام بخشش و آرامش را برای رفع کدورت و کینه قرار داده است.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به اینکه نوروز به رشد و تعالی انسان ها کمک می کند، بیان کرد: برای ما که کارمند دولت هستیم و در طول سال حجم کار زیاد است، نوروز فرصتی برای استراحت است.

وی ادامه داد: رفتن به مناطق زیارتی، گردشگری، مناطق جنگ و دفاع مقدس، مکان های باستانی از جمعه کارهایی است که می توان ایام نوروز خود را با کمک آن ها سپری کرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که برای دانش آموزان در ایام نوروز چه توصیه ای دارید؟ گفت: شعار آموزش و پرورش این است که در ایام نوروز مدارس تعطیل است اما تربیت تعطیل نیست.

باقرزاده افزود: در این ایام فرصت پیش هم بودن، یاد گرفتن مطالب زندگی و مطالبی که برای دانش آموزان و زندگی آن ها موثر است، فراهم خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches