معاون راهداری از فعالان حوزه روابط عمومی به عنوان روایتگران گمنام خدمات این سازمان در سطح جادههای کشور یاد کرد.
به گزارش اقتصادتهران، چکیده ای از مباحث مطرح شده در دوره آموزشی و نشست هماندیشی روابط عمومی به شرح ذیل است: روابطعمومی سازمان راهداری و حملونقل جادهای با اطلاعرسانی و مستندسازی دقیق، خدمات و از خودگذشتگیهای راهداران و رانندگان کشور را برای مردم بازتاب میدهد.
مشاور ریاست و مدیرکل دفتر مرکزی حراست: نوآوری، اخلاقمداری و حرفهای بودن شاخصه روابط عمومی پویا است.
رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و هوش مصنوعی: از دل دشواریها تا فرصتهای نو؛ مسیر روابط عمومی سازمان راهداری وحملونقل جادهای، فعالان حوزه روابط عمومی از دل دشواریها، فرصت میسازند.
مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حملونقل جادهای: روابط عمومی؛ عامل مؤثر در تحکیم اعتماد عمومی و تقویت سرمایه اجتماعی سازمان است.