یکشنبه, ۷ دی , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

دریافت گواهی نامه استاندارد مرکز ارتباط با مشتریان ISO 15838 توسط بیمه دی

۷ اردیبهشت, ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶

دریافت گواهی نامه استاندارد مرکز ارتباط با مشتریان ISO 15838 توسط بیمه دی

اقتصادتهران: شرکت بیمه دی برای نخستین بار در بین مراکز ارتباط با مشتریان صنعت بیمه، موفق به دریافت گواهی (Customer contact center) ISO15838 شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ این شرکت پس از استقرار زیر ساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز برای مرکز ارتباط با مشتریان خود و همچنین تدوین فرایند‌ها، ساختار و روش‌های عملیاتی و در نهایت جذب، آموزش و توسعه‌ی منابع انسانی، موفق به اخذ گواهی استاندارد (Customer contact center) ISO15838 شد. گفتنی است؛ مرکز ارتباط با مشتریان بیمه دی در حال حاضر به طور شبانه‌روزی در حال فعالیت بوده و این موفقیت، در راستای چشم‌انداز شرکت بیمه دی و استانداردسازی فرآیندها برای توجه ویژه به پاسخگویی، نگاهداشت و وفادارسازی مشتریان اخذ شده است.

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها