×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
دریافت نمایندگی انحصاری شرکت ShinyBow توسط رایمند رایانه

اقتصادتهران: شرکت رایمند رایانه، نماینده انحصاری شرکت ShinyBow تایوان، ارائه‌دهنده راهکارهای حرفه‌ای صدا و تصویر، در ایران شد.

شرکت رایمند رایانه، ارائه دهنده جامع کنترل و مدیریت یک‌پارچه دیتاسنترها، پس از تحقیقات فراوان و برگزاری جلسات گوناگون موفق به دریافت نمایندگی انحصاری شرکت Shiny Bow تایوان شد.

شرکت رایمند رایانه که اولین تولیدکننده کی وی ام سوئیچ در کشور نیز است از سال ۱۳۶۸ با نام ایران مانیتور در زمینه سخت‌افزار به‌ویژه مانیتور مشغول فعالیت شد و در سال ۱۳۷۴ به رایمند رایانه تغییر نام داد.

ShinyBow یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ارائه راهکارهای حرفه‌ای صدا و تصویر است. این شرکت به ویژه در زمینه ساخت انواع مبدل‌ها، سوییچ‌های ماتریسی و همچنین انواع توسعه دهنده‌های صدا و تصویر فعالیت دارد و ارائه کننده بهترین تبدیل کننده‌های آنالوگ به دیجیتال است.

این شرکت تایوانی با بیست سال سابقه حضور در بازار فناوری اطلاعات و در اختیار داشتن کارخانه‌ای بزرگ و تیم تحقیقاتی پویا به یکی از بازیگران اصلی این حوزه تبدیل شده است.

این شرکت با فلسفه ارائه خدمات عالی، کنترل دقیق، ارتقای متناوب و مدیریت همیشگی محصولات در نمایشگاه CES سال ۲۰۱۵ در لاس وگاس نیز حضور داشته و به ارائه محصولات جدید خود در حوزه دستگاه‌های فوق حرفه‌ای مربوط به صدا و تصویر پرداخته است.

 

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches