×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
دریافت کارمزد برای دارندگان خودپرداز نوعی آفت بانکداری الکترونیک است

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون موضوع تعیین کارمزد برای دارندگان دستگاه‌های خودپرداز را بررسی خواهد کرد.

ارسلان فتحی‌پور ضمن اعلام مخالفت با تعیین کارمزد برای دارندگان دستگاه‌های خودپرداز، گفت: این کار باعث می‌شود مردم به سمت بانکداری الکترونیک ترغیب نشوند و بالعکس تمایل به حمل پول پیدا کنند که این یک آفت به شمار می‌آید.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعیین کارمزد برای دستگاه‌های خودپرداز در دنیا مرسوم نیست، گفت: ما باید مردم را به استفاده از کارت‌های الکترونیکی تشویق کنیم تا مردم تمایلی به همراه داشتن پول نداشته باشند.

وی با بیان اینکه مخالفت این کمیسیون با تعیین کارمزد برای دارندگان دستگاه‌های خودپرداز به سیستم بانکی اعلام شده، گفت که کمیسیون اقتصادی با برگزاری جلساتی این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches