×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
درخواست‌های ثبت شده شهروندان رصد و تحقق آنها بررسی می‌شود

اقتصادتهران: درخواست‌های شهروندان در اولین دور پایش محلات ۲۷ گانه منطقه یک ثبت و در دستور کار معاونت‌های اجرایی قرار گرفت و به زودی با آغاز دور جدید پایش‌ها به صورت ناحیه محوری، درصد اجرا و تحقق آنها بررسی می شود.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ در جلسه کمیته فنی که با حضور معاونان و مدیران اجرایی برگزار شد گفت: دور جدید پایش‌ها به صورت ناحیه محوری به زودی آغاز می‌شود و درخواست‌های دوره قبل در قالب مصوبات با حضور معاونان، مدیران، شهرداران و معتمدین محلات آن ناحیه بررسی و وضعیت اجرایی هر یک مورد رصد قرار می‌گیرد.

او هدف از این پایش‌ها را تعامل وافزایش رضایتمندی شهروندان از اجرای پروژه‌های محلی دانست و گفت: همه تلاش مدیریت شهری منطقه تحقق درخواست‌های شهروندی است و برای رسیدن به آن، همه مصوبات اولین دور پایش‌ها ثبت شده و پیشرفت تحقق مستمر رصد می‌شود.

صباغ افزود: در دور اول پایش‌های محلات، تعداد  ۶۸۹ مصوبه ثبت شد که در طول یکسال اجرا، تحقق آنها از پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردار بوده است و مصوبات باقی مانده در دست اقدام و یا در مرحله تایید مراجع ذیصلاح جهت ورود به فاز اجرایی است.

گفتنی است در این جلسه کمیته فنی علاوه بر طرح موضوع فوق به بررسی وضعیت قراردادها، پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه های توسعه محله‌ای، مستمر، غیر مستمر به تفکیک معاونت‌ها، بررسی مصوبات اولین دور پایش میدانی محلات، پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجرو … پرداخته شد.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches