×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
درخواست تمدید تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان

اقتصادتهران: رئیس کمیسیون آموزش مجلس از مردم درخواست کرد تا اگر اطلاعی از تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان دارند ارائه دهند و از ارائه درخواست تمدید سه ماه تحقیق و تفحص خبر داد.

محمد مهدی زاهدی در گفتگو با مهر درباره آخرین وضعیت بررسی پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان بیان کرد: جلسه ای درباره ی صندوق ذخیره فرهنگیان برگزار شد و گزارش نهایی در این جلسه ارایه خواهد شد.

وی افزود: ابعاد این موضوع بسیار گسترده است و حداقل سه سال طول می کشد تا تمام زوایا را بررسی کنیم.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، تصریح کرد: از تمام افراد کشور که احتمال وجود تخلفی را در این پرونده می دهند، تقاضا داریم موضوع را به کمیسیون آموزش مجلس اطلاع دهند.

وی تصریح کرد: این موضوع روند تهیه گزارش نهایی را تسریع می کند و باعث هدایت دستگاه های نظارتی برای شناسایی تخلفات احتمالی، برخورد با آن و اصلاح سیستم می شود.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به این پرسش که مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان مدعی هستند که تخلف به بانک سرمایه مربوط است و ربطی به صندوق ندارد، گفت: صندوق ذخیره دارای هلدینگ ها و شرکت های متعددی است. بانک سرمایه یکی از زیرمجموعه هاست که بخشی از سهام آن در اختیار صندوق ذخیره است. اگر تخلفی در آنها انجام شود صندوق باید پاسخگو باشد.

زاهدی درباره تمدید زمان تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره بیان کرد: درخواست کردیم تا زمان تحقیق و تفحص سه ماه تمدید شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches