×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
درآمد گردشگری سلامت تا ۷ میلیارد دلار قابل افزایش است

اقتصادتهران: نایب رئیس انجمن توسعه گردشگری سلامت ایران گفت: یک و ۲ دهم میلیارد دلار درآمد، سال گذشته از محل گردشگری سلامت عاید کشور شد که این مبلغ با توجه به ظرفیت های موجود حوزه درمان تا هفت میلیارد دلار قابل افزایش است.

 به گزارش ایرنا، محمد پناهی روز دوشنبه در کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی در اراک افزود: گردشگری از اولویت های برنامه ششم و از اهداف سند چشم انداز ۲۰ ساله کشور است که با رونق حوزه درمانی، امکان بالندگی و توسعه آن وجود دارد.

وی اظهار کرد: ایران به عنوان خاستگاه کهن پزشکی در منطقه آسیای میانه و کشورهای حوزه خلیج فارس در سه بخش کیفیت درمان، قیمت مناسب و طول درمان برای جذب گردشگر از فرصت و ظرفیت مناسبی برخوردار است.

وی گفت: گردشگری سلامت به سه بخش گردشگری پزشکی، گردشگری طبیعت درمانی و تندرستی تقسیم شده که گردشگری پزشکی با قابلیت ارزآوری بالا، موضوعی قابل تامل است.

نایب رئیس انجمن توسعه گردشگری سلامت ایران گفت: ۵۰۰ هزار تا یک میلیون گردشگر خارجی مسلمان هرساله به عنوان گردشگر زیارتی وارد ایران می شوند که ۲۰ تا ۳۰ درصد این افراد در کنار بهره مندی از مواهب گردشگری، درمان را نیز در برنامه سفر خود لحاظ می کنند بنابراین باید از این ظرفیت با تامین زیرساخت‌های لازم بهره گرفته شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches