×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
دانش‌آموزان دارای بیماری‌های خاص نباید رنج عقب ماندن از تحصیل داشته باشند

 

اقتصادتهران: وزیر بهداشت با اشاره به تفاهم‌نامه ارائه آموزش به دانش آموزان مبتلا به بیماران خاص و صعب العلاج که امروز با وزارت آموزش و پرورش به امضاء رسید گفت: امیدوارم بتوانیم با اجرای این تفاهم‌نامه هم به درمان این دانش آموزان کمک کنیم و هم کاری کنیم که این کودکان در مدت بستری‌شان در بیمارستان رنج عقب ماندن از تحصیل را نداشته باشند.

 به گزارش ایسنا، دکتر سید حسن هاشمی در مراسم امضای تفاهم‌نامه مشترک میان وزارت بهداشت و وزارت آموزش و پرورش با موضوع ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان دارای بیماری‌های خاص و صعب العلاج ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: باید توجه کرد در همه سازمان‌ها و نهادها تفاهم‌نامه امضا می‌شود اما اینکه در وزارت بهداشت توانسته‌ایم به آنها عمل کنیم بسیار مهم بود چرا که کارهای ارزشمندی در قالب امضای تفاهم‌نامه‌ها انجام شده است. در عین حال چهار تفاهم‌نامه‌ای که طی این دولت با وزارت آموزش و پرورش به امضاء رساندیم عملی شدند که از این بابت از دکتر فانی و دکتر دانش آشتیانی تشکر می‌کنم.

 وی با بیان اینکه بدون کمک نظام آموزش و پرورش خیلی بعید است که بتوانیم بهداشت عمومی را ارتقاء و بحث خودمراقبتی را گسترش دهیم افزود: بنابراین اساس کار ما برای ارائه آموزش‌های لازم در آموزش و پرورش خلاصه می‌شود تا مردم بتوانند با دریافت این آموزش‌ها در سال‌های بزرگسالی سالم بمانند. حال اگر دائما اقداماتمان را هم از نظر شکلی و هم از نظر محتوایی پایش کنیم آثارش در دهه‌های آینده مشخص خواهد شد.

 هاشمی ادامه داد: امیدواریم در حوزه آموزش و پرورش چه اکنون و چه در سال‌ها و دولت‌های آینده مراقبت‌های لازم انجام شود چرا که امکان ندارد کشوری بدون اینکه مردم سالمی داشته باشد بتواند پیشرفت کند. در عین حال امیدوارم نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش آموزان نیز اجرایی شود البته انجام این کار از سوی یک وزارتخانه ممکن نیست بلکه کار یک دولت است و امیدواریم همه به آموزش و پرورش کمک کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches