×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
دانشگاه‌های صنعت نفت و مونتان اتریش توافقنامه همکاری امضا کردند

اقتصادتهران: دانشگاه صنعت نفت ایران و دانشگاه تکنیک مونتان اتریش با هدف تقویت همکاری‌های علمی و مهندسی توافقنامه همکاری امضا کردند.

در پایان نشست مشترک دو هیئت متشکل از شرکتهای ایرانی و اتریشی فعال در صنایع نفت و گاز که صبح امروز (سه شنبه، ١٧ شهریورماه) برگزار شد، عبدالنبی هاشمی، رئیس دانشگاه صنعت نفت و گرهارد تون هازر، رئیس دانشکده مهندسی نفت دانشگاه مونتان اتریش توافقنامه همکاری امضا کردند و خواستار تقویت همکاریهای علمی و مهندسی میان دو طرف شدند.

مسئولان دانشگاه تکنیک مونتان اتریش آبانماه پارسال در قالب هیئتی به ریاست ام پی موزر، معاون روابط بین الملل این دانشگاه و به دعوت دانشگاه صنعت نفت به تهران آمده بودند و در نشستی مشترک با حضور رئیس و معاونان دانشگاه صنعت نفت، زمینه های ممکن را برای همکاریهای پژوهشی و علمی بررسی کرده بودند.

در این نشست مشترک، تفاهمنامه همکاریهای علمی و پژوهشی میان سیدرضا شادی زاده، مسئول هماهنگی‌های بین المللی دانشگاه صنعت نفت و معاون ارتباطات بین الملل دانشگاه تکنیک مونتان اتریش امضا شد و دو طرف برای توسعه سطح ارتباطات علمی و پژوهشی اظهار امیدواری کردند.

تون هازر با اشاره به این که با امضای این توافقنامه، همکاری رسمی دانشگاه صنعت نفت ایران و دانشگاه مونتان آغاز می شود، گفت: ما برنامه های بسیاری برای همکاری‌های دو جانبه داریم و همچنین از بخشهای صنعتی نیز کمک خواهیم گرفت.

وی با اشاره به برنامه دو دانشگاه برای انجام فعالیتهای تحقیقاتی، گفت: امضای این توافقنامه زمینه را برای حضور بخش‌های صنعتی اتریش در ایران و همچنین تبادل دانشجو در مقطع دکترا و گذاشتن فرصت‌های مطالعاتی فراهم می کند.

هاشمی نیز در این باره اظهار کرد: قرار است دانشگاه صنعت نفت با دانشکده مهندسی نفت دانشگاه مونتان اتریش در سه حوزه کلیدی از جمله مطالعه روی روشهای ازدیاد برداشت از برخی مخازن نفتی، تبادل دانشجو و فرصتهای مطالعاتی همکاری کنند.

به گزارش شانا، دانشگاه صنعت نفت با دستور بیژن زنگنه، توسعه ارتباطات و همکاریها را با دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی بین المللی در دستور کار قرار داده است.

هیئت ایرانی به ریاست امیرحسین زمانی نیا، معاون وزیر نفت در امور بین الملل و بازرگانی و هیئت اتریشی به ریاست کارل هارتلب، معاون مدیرکل اتاق اقتصادی فدرال اتریش (Advantage Austria) صبح امروز درباره همکاری دو جانبه میان شرکتهای اتریشی و ایرانی حاضر در این نشست در بخش‌های نفت، گاز، پتروشیمی و نیرو بحث و گفتگو کردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches