×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
داشتن مزیت رقابتی، وجه متمایز سمینار بزرگ نقشه راه طلایی

یک فعال صنف طلا، داشتن مزیت رقابتی را به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در هر کسب و کار عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، عاطفه مرادی، در سمینار بزرگ نقشه راه طلایی که روز جمعه ششم مهرماه در مرکز همایش بین‌المللی صداوسیما و با حضور جمع زیادی از علاقمندان به این صنعت برگزار شد، گفت: به طور کلی، داشتن مزیت رقابتی در هر صنف و حوزه‌ای، موجب افزایش توان تولید و نیز رونق آن کسب و کار می‌شود.

وی با بیان آن که در صنف طلا و جواهر، داشتن مزیت رقابتی یکی از اصول مهم کار به شمار می‌رود، تصریح کرد: برای ایجاد مزیت‌ رقابتی باید اقداماتی انجام داد تا در نهایت منجر به افزایش رضایتمندی در مشتریان شود.

وی در مورد نحوه ورود به فعالیت به این حوزه یادآور شد: من از ۸ سال پیش کارم را در حوزه طلا و از صفر شروع کردم و اکنون پس از ۸ سال دو کارگاه تولیدی طلا در اختیار دارم.

مرادی که در سمینار بزرگ نقشه راه طلایی، سخنرانی می‌کرد، با بیان آن که قصد دارم تا تجارب خود در این رابطه را با تمامی علاقمندان به اشتراک گذارم، تصریح کرد: در ابتدا، فعالیتم را با تحقیق و دقت و وسواس بسیار زیاد آغاز کردم و هم اینک مایلم تا برای افرادی که قصد حضور در این بازار را دارند، آموزش‌های لازم را ارائه دهم.

این فعال صنعت طلا و جواهر، با اشاره به آن که بیش تر مخاطبان ما از طریق فضای مجازی با ما در ارتباط هستند، یادآور شد: سبک کاری ما ظریف است و تمام ایده‌هایی که ارائه می‌شود از ایده‌های خودم هست که با تیم طراحی مطرح و به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

وی افزود: امروز نخستین سمینار با عنوان طلا فروشی برگزار شده است و پیشنهاد می‌کنم علاقه مندانی که به این صنف علاقه دارند با هر اندازه سرمایه ولو اندک وارد شوند تا طی دوره‌های ویژه و خاصی که توسط ما برگزار می‌شود و البته با پشتیبانی‌های لازم به درآمدزایی مطلوبی برسند.

شعار آکادمی ما که طلایی فکر کن، بسیار حائز اهمیت است و باید به این مرحله برسند که از تغییر باورهای خود به نتیجه دلخواه و اهداف خود خواهند رسید.

مرادی، داشتن رقبا در این حوزه را باعث افزایش رقابت و نقطه مثبتی عنوان کرد و اظهار داشت: رقابت در حوزه طلا، باعث پیشرفت کار و همچنین افزایش سرمایه گذاری می‌گردد.

وی با اشاره به آن که در نمایشگاه هنگ کنگ شرکت کرده و از کشور چین برخی مواد مورد نیاز را تهیه نموده‌ام یادآور شد: ساخت و هویت برند در این کار بسیار مهم است که فعالیت حرفه‌ای افراد در راستای توسعه برندینگ پیش رود.

بر پایه این گزارش، حمیدرضا محبی، مدیرعامل مجموعه اثر ماندگار امروز طی صحبت‌های در حاشیه برگزاری این سمینار، با اشاره به اهداف این شرکت در برگزاری همایش‌هایی نظیر نقشه راه طلایی گفت: مجموعه اثر ماندگار برای اساتیدی که بسیار خوب عمل می‌کنند، بستری را آماده می‌کند تا برای برگزاری رویدادهای تخصصی و مطلوب از استانداردهای لازم برخوردار باشند. برای همین منظور در ابتدا باید آگاهی را افزایش داد تا برای برگزاری هر همایش، به بهترین نحو ممکن برای افرادی که در جستجوی آموزش صحیح هستند شرایط آن فراهم شود.

وی تصریح کرد: ما تمام استانداردها را برای برگزاری یک همایش در نظر گرفته و با نمایش و به اجرا گذاشتن یک مسیر مناسب و در اختیار گذاشتن بهترین پذیرایی و سالن با کیفیت و نیز سایر اقدامات، مهمان نوازی خوبی ارائه داده و به طور کامل در راستای رضایت شرکت کنندگان گام‌های مطلوبی برداشته می‌شود.

محبی یادآور شد: مجموعه اثر ماندگار امروز به برگزاری کلاس‌های آموزشی و برنامه‌های آموزشی اقدام کرده و تمام اولویت ما آموزش صحیح به کسب و کارهای استاندارد است تا از این طریق، هم اساتید برجسته و هم شرکت کنندگان در همایش‌های با رضایت کامل و دستاوردهای خوب، از برگزاری یک همایش لذت ببرند.

true
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches