×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
خیران ۱۷ هزار میلیارد ریال در حوزه بهداشت کمک کردند

اقتصادتهران: معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خیران نیک اندیش کشور ۱۷ هزار میلیارد ریال برای تامین زیر ساخت های حوزه بهداشت و درمان کمک کردند.

به گزارش ایرنا، سید محمد هادی ایازی عصر شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی اورژانس بیمارستان خمین افزود: مشارکت خیران در حوزه بهداشت و درمان روبه افزایش است به طوری که سرمایه گذاری خیران هر ساله با افزایش ۲۰ تا ۵۰ درصدی رو به رو است.

وی اظهارداشت: با بهره‌گیری از مشارکت خیران می‌توان به توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت، کمک کرد تا درد و رنج بیماران کاهش یابد.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت یازدهم ۲۵ هزار تخت بیمارستانی به بهره برداری رسید و ۴۸ هزار تخت بیمارستانی نیز مرمت و بازسازی شد.

ایازی ادامه داد: با این وجود، دولت به تنهایی قادر به فراهم کردن همه زیر ساخت ها نیست و در بسیاری از نقاط کشور مردم با مشکلات و تنگناهای پیدا کردن تخت بیمارستانی مواجه هستند.

وی تاکید کرد: در قانون بودجه ۹۷ دولت مکلف شده طرح های نیمه تمام در بخش های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و بهداشتی را به مردم واگذار کند.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت : فضای درمانی در سطح کشور باید توسعه یابد چرا که کشور به سمت سالمندی و افزای ش مراجعه به مراکز درمانی پیش می رود.

ایازی گفت: بیمارستان یک هزار تخت خوابی و سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیاردی سلامت، بزرگترین بیمارستان سوختگی در اهواز و بیمارستان ویژه کودکان نیز توسط نیکوکاران در حال ساخت است .

وی افزود: ساخت این بیمارستان های بزرگ با امکانات و تجهیزات پیشرفته و قبولی ۱۸ دانش آموز در بخش پزشکی در منطقه محرومی نظیر بلوچستان با مشارکت مالی خیران افتخاری برای کشور است.

عملیات اجرایی اورژانس بیمارستان خمین در زمینی به مساحت یک هزار ۵۰۰ متر مربع آغاز شد.

برای ساخت بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) خمین ۳۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که اعتبار اولیه این طرح را یک خیر نیکوکار این شهرستان به میزان ۱۸ میلیارد ریال متعهد شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches