×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
خودروی زیبای نیسان ۲۰۲۰ Vision Gran Turismo رونمایی شد

نسخه مفهومی Vision Gran Turismo نیسان بهتر از آن چیزی که تصور می شد به نظر می رسد و حالا این شرکت ازنسخه واقعی این خودرودر جشنواره گودود رونمایی کرده است.

مدل مفهومی‌Nissan 2020 Vision Gran Turismo در حقیقت یک پیش نمایش از آنچه از GT-R نسل بعد شاهد خواهیم بود به حساب می‌آید که البته به طور قطع نگاه‌ها را به سوی خود خیره خواهد کرد که البته تنها قادر خواهید بود تا این خودرو رویایی نیسان را به صورت مجازی در Nissan 2020 Vision Gran Turismo در پلی استیشن ۴ را شاهد خواهیم بود.

متاسفانه نیسان هیچ گونه جزئیات بیشتر در مورد این خودرو از جمله سیستم انتقال قدرت و پیشرانه آن منتشر نکرده است که باید قدرت این سوپرکار رویایی را تامین کند و خودروساز زاپنی اعلام کرده است که این مدل مفهومی‌توسط یک تیم جوان در بخش نیسان اروپا به رهبری تایسکو ناکامورا طراحی شده است که البته با مهندسین ژاپنی نیز برای تولید این وسیله نقلیه که به نوعی منعکس کننده پتانسیل عملکرد مجازی آن نیز است تبادل نظر شده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches