×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
خودروسازان نحوه شراکت با طرف‌های خارجی را مشخص خواهند کرد

اقتصادتهران: خودروسازان بر اساس سیاست های جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت، خود شرکای خارجی و نحوه شراکت را تعیین خواهند کرد.

به گزارش سایپانیوز مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در حاشیه مراسم آغاز تولید خودرو ساندرو گفت: با توجه به توان فنی و مهندسی که در صنعت خودروسازی وجود دارد باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و این پتانسیل در کشور وجود دارد که با مدیریت صحیح بتوان به جایگاه ارزنده ای دست یافت.

دکتر مهدی جمالی تصریح کرد: خودروسازان بر اساس سیاست های جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت، خود شرکای خارجی و نحوه شراکت را تعیین خواهند کرد نه طرف های خارجی و این موضوع در مذاکره و عقد قراردادهای خودروسازان با شرکای خارجی به عنوان یک اصل مهم در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: خودرو ساندرو به لحاظ کیفیت و قیمت برای خانواده های ایرانی بسیار ایده آل است و امیدواریم همکاری‌های مشترک با هدف سرمایه گذاری و توازن ارزی مناسب با شرکای تجاری در چارچوب مشخص و در راستای انتقال دانش فنی ادامه یابد و تمام ذینفعان بتوانند در شرایط برابر به نتیجه بردبرد برسند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches