×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
خودروسازان داخلی مکلف به تولید خودرو ویژه معلولان شدند

اقتصادتهران: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جشنواره خودباوری از رایزنی با وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر تامین خودروهای مناسب سازی شده داخلی ویژه معلولان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور، «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه افتتاح جشنواره خودباوری درخصوص آخرین وضعیت خودروهای وارداتی معلولان، گفت: با توجه به اینکه خودرو وارداتی به طور کلی در سیاست‌های دولت نیست، قرار شده خودروهای داخلی را آماده‌سازی کنند و به نوعی باید مابه التفاوتش تامین شود که در این زمینه کارخانه‌های خودروسازی مکلف به تامین خودروها شده‌اند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان یادآور شد: با وزارت صنعت، معدن و تجارت در کمیسیون اقتصادی دولت بحث شد و قرار شد این آمادگی را ایجاد کنند که خودروهایی که برای معلولان کاربرد دارد از طریق تولید داخلی انجام شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches