×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
خسارت بیمه گذاران ۷ روزه پرداخت می شود

رییس شعبه آزادی بیمه دانا با بیان اینکه خسارت بیمه گذاران ۷روزه پرداخت می شود ، اقدامات و گزارش عملکرد شعبه آزادی تهران در سال کذشته را تشریح کرد .

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا ، حسن غلامی رییس شعبه آزادی تهران با اشاره به اینکه این شعبه در کلیه رشته های اموال و اشخاص فعالیت می کند ، بیشترین فعالیت مجموعه را در حوزه بیمه های درمان ذکر و تاکید کرد:در عین حال بیمه های مهندسی و مسوًلیت نیز با توجه به تعامل و ارتباط مناسب شعبه با بیمه گذاران بزرگ طرف قرارداد و درخواست آنان ، جایگاه بعدی را به خود اختصاص داده است.

وی تحقق بودجه سال جاری ، تجمیع امور بیمه ای بیمه گذاران به ویژه در رشته اشخاص ، افزایش پرتفوی شعبه از طریق نمایندگان ،ایجاد کارگروه تحقیقاتی میدانی از عوامل رضایت و نارضایتی مردم از شرکت های بیمه رقیب در نحوه اجرای خدمات بیمه ای ، ایجاد انگیزه و بالا بردن توانایی کاری پرسنل و آموزش ادواری نمایندگان را از برنامه های سال جاری این شعبه اعلام کرد .

غلامی افزود: اجرای طرح تکریم ارباب رجوع ، برگزاری جلسات مستمر با بیمه گذاران برتر برای حفظ قراردادهای موجود ، افزایش توان شبکه بازاریابی و فروش ، نظارت بر فعالیت نمایندگان با بازدیدهای مستمر وهدفمند کارشناسان ، تسویه بدهی نمایندگان ، بررسی وضعیت حساب بیمه گذاران و تعیین تکلیف وصول مطالبات از سایر برنامه های این شعبه در سال جاری محسوب می شود .

رییس شعبه آزادی پرتفوی سال گذشته این شعبه را ۲۳۴/۹۰۳/۹۷۵/۶۲۵ریال ذکر کرد و افزود:۱۰۰ درصد بودجه پیش بینی شده محقق شده است . وی سهم شعبه از پرتفوی شرکت را در سال ۹۲ حدود ۶ درصد اعلام کرد و یادآور شد: به منظور بهبود عملکرد شعبه در سال جاری پیشنهاداتی داریم که از آن جمله می توان به ارایه خدمات اینترنتی بیمه ای ، امکان تعبیه وبهره وری از دستگاه pos برای تمامی رشته های بیمه ای جهت سهولت در انجام پرداخت حق بیمه و وصول به موقع آن ، تبلیغات بر اساس نیاز جامعه و شناسایی نیازهای بیمه ای و ارایه پوشش های مناسب اشاره کرد .

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches