×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
خرید و فروش مرغ زنده بیش از ۸۷۰۰ تومان پیگرد قانونی دارد

اقتصادتهران: اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران اعلام کرد: خرید و فروش مرغ زنده بیشتر از هشت هزار و ۷۰۰ تومان در استان تهران ممنوع است و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایرنا، این اتحادیه در اطلاعیه ای به اعضای خود تاکید کرد: خرید مرغ زنده در سراسر استان تهران به قیمت بالاتر از هشت هزارو ۶۰۰ تا هشت هزارو ۷۰۰ تومان، پیگرد قانونی دارد و با خریداران و فروشندگان بالای نرخ فوق از طریق مراجع قضایی و تعزیرات برخورد قاطعانه خواهد شد.

به نظر می رسد بر اساس این اطلاعیه، مسئولان به دنبال جلوگیری از گران فروشی این محصول از مبدا تولید هستند. وزیر جهاد کشاورزی قیمت واقعی هر کیلوگرم مرغ برای مصرف کننده را ۱۰ هزار تومان، ستاد تنظیم بازار ۹ هزار و ۸۰۰ تومان و مرغداران آن را ۱۲ هزار تومان اعلام می‌کنند با این حال قیمت مرغ در محدوده ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۱۴هزار تومان در تهران به فروش می رسد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches