×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
خرید هزار میلیارد تومان انواع سامانه های راداری در دوره پسابرجام

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت فرودگاه ها از خرید هزار میلیارد تومان انواع سامانه راداری و فرودگاهی در دوره کوتاه پسابرجام برای نوسازی سامانه های کمک ناوبری فرودگاه های کشور خبر داد.

به گزارش مهر، رحمت الله مه آبادی در مراسم آغاز دوره های پرورش مدیران آتی صنعت فرودگاهی گفت: پروژه پرورش مدیران آینده صنعت فرودگاهی در تراز جهانی از امروز آغاز می‌شود تا یکی از مشکلات قدیمی کشور ما در زمینه نبود مدیر متخصص را جبران کند. کشور ما علیرغم دارا بودن منابع مادی و غیرمادی، شرایط مطلوبی در بخش مدیریت نداشته و برخی آن را سوءمدیریت می دانند.

وی ادامه داد: من علت نداشتن شرایط مطلوب در اداره کشور را کم توجهی به بخش مدیریت می دانم. هر چند که معتقدم ریشه سوءمدیریت و فساد مدیریت در کم توجهی به این امر مهم است.

مه آبادی تصریح کرد: این بی توجهی ها سبب شده تا هزینه کار سالم نیز افزایش یافته و کار مدیریت حرفه ای و درست، سخت شده است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزود: نظام مدیریتی ما با این معضل روبرو است که مدیران سالم و آرمان طلب بیشتر مورد پرسش هستند و پرونده هایی که به دلیل ایرادات قانونی برای آنها ایجاد می‌شود بیشتر از مدیرانی است که کاری نکرده اند.

وی با اشاره به اقدامات مدیران فعلی شرکت فرودگاه ها در ۳.۵ سال گذشته گفت: این شرکت نمونه ای از عینیت مدیریت جهادی منسجم، معتقد به کار تیمی و پاسدار بیت المال است. ما امروز به جرم مسئولیت پذیری و کار موفق مواخذه می شویم  که لازم است شرایط کشور از این نظر بار دیگر آسیب شناسی شود.

مه آبادی ادامه داد: متاسفانه آنچه امروزه در جامعه و رسانه ها می بینیم با اصول دینی ما هم متضاد است و از فرایندی که خلق بر آن بنا شده تبعیت نمی کند. خلقت جهان با خلقت مدیران جهان آغاز شد و خداوند جهان آفرینش را با تعلیم و تربیت رهبران آغاز کرد.

وی یادآور شد: من فعالیت خود در شرکت فرودگاه ها را در پائین ترین سطح و کمک کارشناسی آغاز کرده ام. در این سه دهه با تعداد زیادی از مدیران فرودگاهی همکاری داشته ام که از سازمان های مختلف نظامی، دولتی، استانداری، شهرداری و حتی سازمان گوشت با فشار مدیران بالادستی به این صنعت آمده اند. ولی چیزی از خود به جای نگذاشته اند.

مه آبادی تصریح کرد: در این ۳.۵ سالی که در شرکت فرودگاه ها حضور داشتم در دو حوزه ناوبری هوایی و مدیریت فرودگاه ها فقط به درونِ بخش اعتماد کردم و حاصل آن هزار میلیارد تومان خرید سامانه های فرودگاهی در دوره محدود پسابرجام و اجرای هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در ۶۰ نقطه فرودگاهی و همچنین اتمام طرح های نیمه تمام که برخی از آنها دو دهه معطل مانده بود به همراه نوسازی قریب به اتفاق سامانه های امنیتی، کمک ناوبری و راداری و ساماندهی به بحران فلایت چک را می توان نام برد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches