×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
خریدتضمینی گندم از مرز ۶٫۶ میلیون تن گذشت/خرید حدود سه برابری کلزا

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: از آغاز فصل برداشت تاکنون ۶ میلیون و ۶۸۸ هزار و ۷۴۰ تن گندم به ارزش ۸۳ هزارمیلیارد ریال از ۳۱ استان کشور خریداری شده است.

«یزدان سیف» امروز (چهارشنبه) در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: از این میزان گندم خریداری شده تاکنون مبلغ ۴۷ هزار میلیارد ریال معادل ۵۵ درصد پول به حساب گندمکاران واریز شده است. پول گندم خریداری شده از سه استان کشور به طور کامل پرداخت شده است.

به گفته وی، خوزستان با خرید یک میلیون و ۳۵۲ هزارتن، گلستان با یک میلیون و ۹۲ هزارتن، فارس با ۸۱۵ هزارتن، کرمان با ۴۲۴ هزارتن و خراسان رضوی با ۳۶۱ هزارتن به ترتیب رتبه های اول تا پنجم را در عرضه گندم به خود اختصاص دادند.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران تعداد مراکز خرید را در سراسر کشور یک هزارو ۴۲۰ مرکز و تعداد محموله های خریداری شده را ۹۴۵ هزار محموله اعلام کرد.

 سیف تصریح کرد: از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۳۶۰ هزار تن گندم دوروم با قیمت ۱۳ هزار و ۳۰۰ ریال از کشاورزان خریداری شده است.

وی، تولید امسال گندم را ۱۴ میلیون تن و خرید تضمینی آن را ۱۱ میلیون تن پیش بینی کرد و گفت: خودکفایی کشور در گندم استمرار می یابد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches