true
اقتصادتهران: مدیرعامل بیمه ملت در نشست هماندیشی مدیران ارشد و نمایندگان بیمه ملت در استان خوزستان گفت: توجه به خردهفروشی میتواند آثار مثبتی بر پرتفوی بیمهای شرکت داشته باشد و طبیعتا افزایش ضریب نفوذ در سایه خردهفروشی محقق خواهد شد.
به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، نشست هماندیشی مدیران ارشد و نمایندگان بیمه ملت در استان خوزستان با حضور علیرضا یزداندوست مدیرعامل، داود قاسمپور رئیس هیئت مدیره، محمدتقی چراغی نایب رئیس هیئت مدیره، امیرحسین قربانی معاون توسعه بازار و برخی از مدیران شرکت و شبکه فروش استان خوزستان در محل شعبه بیمه ملت در این استان برگزار شد.
علیرضا یزداندوست با اشاره به پتانسیلهای استان خوزستان برای توسعه بازار صنعت بیمه، گفت: شبکه فروش، شعبه و ظرفیتهای استان خوزستان دارای اهمیت بسیار زیادی در نگاه و استراتژی مدیران ارشد شرکت بیمه ملت میباشد، تا حدی که برای معرفی رییس شعبه این استان در گرمترین ماه سال مدیرعامل، رییس و نایب رییس هیات مدیره شخصا در استان حضور پیدا کردهاند که امیدواریم گرمای مردادماه خوزستان به گرم شدن بازار بیمه این استان تسری یابد.
مدیرعامل بیمه ملت بر تمرکز برنامههای توسعه بازار برای فروش بیمههای زندگی با وجود ۷۰ نماینده فروش تاکید کرد و گفت: توجه به خرده فروشی میتواند آثار مثبتی بر پرتفوی بیمهای شرکت داشته باشد و طبیعتا افزایش ضریب نفوذ در سایه خردهفروشی محقق خواهد شد.
وی ابراز کرد: یکی از اقدامات راهبردی که باید اجرایی شود توجه به بهبود فرآیندهای پرداخت خسارت و شیوههای ارزیابی خسارت در استان است که باید به طور جدی مدنظر قرار گیرد تا شاهد رضایتمندی بیش از پیش بیمهگزاران باشیم.
مدیرعامل بیمه ملت اظهار کرد: در خصوص بیمه عمر ظرفیتهای خوبی در استان داریم و حوزه بیمههای عمر جزو بخشهای مورد توجه در مباحث توسعهای بیمه است و در برنامه توسعه شبکه فروش، تاکید ویژهای بر این رشته وجود دارد.
یزداندوست بر توجه ویژه به فرآیند انتخاب ریسک و مدیریت ریسک بیمهگری تاکید و ابراز کرد: در سالهای گذشته به این حوزهها کمتر توجه شده بود و ماحصل آن ضریب خسارت بالایی است که به آن دچار بودیم و همچنین در سالهای اخیر متاسفانه چند حوزه دیگر مانند بیمه شخص ثالث را داریم که ضریب خسارت بالایی دارند. در بیمههای تکمیلی درمان نیز سالانه درصد قابل توجهی به هزینههای درمان اضافه میشود اما عدم امکان افزایش حق بیمه متناسب با هزینههای درمان از موارد بسیار مهم در امر مدیریت ریسک است.
مدیرعامل بیمه ملت گفت: از برنامههای استراتژیک مدنظر هیئت مدیره در یکسال گذشته، توجه ویژه به خرده فروشی است تا ضمن رعایت صرف و صلاح شرکت، شاهد افزایش سرانه و ضریب نفوذ باشیم که در سایه خرده فروشی محقق خواهد شد و اگر بتوانیم در شرایط جاری کشور حوزه بیمه را برای آحاد ملت با جزئیات بیشتری آگاهیبخشی کنیم، گامی بزرگ در جلب اعتماد جامعه و حضور در سبد هزینه خانوار خواهیم داشت.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=267770
false
true