×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
خراسان شمالی از نبود خط ریلی رنج می برد

اقتصادتهران: معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی با اشاره به مشکلات زیرساختی در استان گفت: این استان از داشتن زیرساخت های مناسب در حوزه حمل و نقل بی بهره است و این کاستی، سد راهی برای توسعه است.

به گزارش ایرنا، مجید پورعیسی روز پنجشنبه در نشست سرمایه گذاری و بازرگانی استان که با حضور معاون وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: در این استان هنوز حمل و نقل ریلی ایجاد نشده این در حالی است که وجود بسترهای حمل و نقل ریلی سبب می شود تا هزینه ها کاهش یافته و قیمت تمام شده تولید نیز پایین آید.

وی وجود زیرساخت های حمل و نقل بویژه حمل و نقل ریلی را سبب اقبال و رغبت برای حضور سرمایه گذاران در استان عنوان کرد.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی با اشاره به وجود بیش از ۳۰۰ کیلومتر مرز مشترک میان خراسان شمالی و کشور ترکمنستان اظهار داشت: نمی دانیم مرزی بودن استان، برای ما فرصت است یا تهدید.

وی در بخش دیگر سخنان خود نوسان نرخ ارز را از مشکلات برای رونق فضای کسب و کار عنوان کرد و افزود: نوسان نرخ ارز در زمان کوتاه، اثرات منفی بر اقتصاد وارد می کند.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی قوی نبودن بدنه کارشناسی در خراسان شمالی را از دیگر معضلات برای رفع مشکلات اقتصادی استان عنوان کرد و گفت: بدنه کارشناسی و مدیریت استان هنوز به قوام لازم دست نیافته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches