×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
خدمت رسانی نوین در سال ۹۵

اقتصادتهران: ای خدای دگرگون کننده دل‌ها و دیده‌ها؛ ای تدبیر کننده روز و شب؛ ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر؛ حال ما را به بهترین حال دگرگون کن.

پیش از هر چیز خرسندم از اینکه در آغازین روزهای سال ۱۳۹۵ که توسط مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است را خدمت ایشان، خانواده معظم شهدا و کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور که حضور ما در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به واسطه زحمات آنها در چرخه اقتصاد کشور است تبریک و تهنیت عرض کرده و آرزو کنم که مردم ایران زمین، در پرتو الطاف الهی سلامتی، بهروزی، طراوت، شادکامی، عزت و کامیابی داشته باشند.

بدون شک، تاکید مقام معظم رهبری در آغازین روز سال جدید به اقتصاد مقاوتی، نشان از اهمیت این موضوع و ضرورت توجه به آن در همه حوزه‌ها دارد. در این شرایط، ما نیز در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خود را موظف می دانیم تا در راستای این توصیه اکید مقام معظم تمام تلاشمان را معطوف به اجرای آن کنیم و شرایطی را به وجود آوریم که کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور که بخش عمده ای از اقتصاد کشور به سبب فعالیت های آنهاست، با آسایش و آرامش روزهای سال ۹۵ را سپری کنند.

ما در این سال برنامه ها و اتفاقات ویژه ای را برای پایه های اقتصاد کشور داریم و بدون شک تمام تلاشمان را به کار می بریم تا از تمام ظرفیت های ممکن استفاده کنیم که امکانات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در راستای اعتلای کیفیت زندگی این بزرگواران به کار گرفته شود.

بار دیگر نوروز باستانی را تبریک گفته و آرزوی سعادت و بهروزی برای تمام مردم کشورم دارم.

محمد رضا رستمی؛ مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches