×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
خدمت رسانی متمایز و مطلوب بیمه‌ها عاملی برای جذب و حفظ مشتریان

اقتصادتهران: مجموعه بزرگ تامین اجتماعی به جمع مشتریان بیمه سرمد اضافه شد. این خبری بود که در اواخر سال گذشته منتشر شد و تمام نگاه‌ها را به ارائه خدمات این شرکت معطوف کرد.

سلنا مهری: خبری بسیار تاثیرگذار و البته پر از سوال که چطور ممکن است سازمان تامین اجتماعی، روند بیمه‌ تکمیلی کارکنانش را به شرکتی که شاید به معروفی برخی شرکت‌های بزرگ و یا دولتی بیمه‌ای نباشد، واگذار کرده باشد.

پیگیری خبرنگار اقتصادتهران، حکایت از آن دارد که بیمه سرمد با پشتوانه مطلوب سهامدارانش و پس از یک دوره کوتاه فراز و نشیب اکنون به جمع مدعیان صنعت بیمه کشور اضافه شده و علاوه بر ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران، مترصد جذب مشتریان بزرگی نظیر تامین اجتماعی است. اما اینکه چرا سازمانی مثل تامین اجتماعی این شرکت را پذیرفته باشد نیز گواه بر متمایز بودن خدمات این شرکت دارد و به بیان دیگر، تامین اجتماعی نیز همانند برخی دیگر از نهادهایی که در گذشته به جمع مشتریان بیمه سرمد اضافه شده بودند، نظیر کمیته امداد و جهاد دانشگاهی، با بررسی تمام جوانب امر و نیز در نظر گرفتن منافع کارکنان و تمامی پرسنل خود، شرکت بیمه سرمد را برای دریافت خدمات تکمیلی بیمه درمان گزینش کرد که تنها می‌تواند یک دلیل برای این انتخاب داشته باشد و آن ” ارائه خدمات متمایز و مشتری مداری” است.

بیمه سرمد اگرچه عمر کوتاهی همانند بسیاری دیگر از شرکت‌های بخش خصوصی دارد اما توانسته در همین مدت کوتاه گوی رقابت را از سایر رقبای خود ربوده و با ارائه خدمات منحصر بفرد و نیز تیم مدیریتی خوب، لیاقت خود را به شایستگی اثبات کند.

به عبارت دیگر، آنچه که یعقوب رشنوادی، مدیرعامل این شرکت در دیدار با معاون سازمان تامین اجتماعی، بر آن تکیه و تاکید کرده است، ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت به مجموعه کارکنان و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی آن هم در کوتاه ترین زمان ممکن است.

همچنین تاکید بر جلب رضایت حداکثری کارکنان و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی یکی دیگر از اهداف بیمه سرمد در این رابطه است تا بتواند به پشتوانه همین اعتماد و رضایت، گام‌های بلندتری در راستای نیل به اهداف سازمانی خود بردارد.

ارائه خدمات بیمه تکمیلی به کلیه پرسنل و خانواده‌های تامین اجتماعی اولویت‌ اصلی شرکت بیمه سرمد در این انقعاد این قرارداد بزرگ است به طوری که ارائه بسته خدمات بیمه‌ای در بخش بیمه‌های شخص ثالث، بدنه، آتش سوزی منازل مسکونی و مسئولیت مدنی پزشکان به کارکنان سازمان تامین اجتماعی مورد تاکید و توافق دو طرف قرار گرفته است.

لازم به ذکر است در گذشته و پیش از آن که بیمه سرمد وارد عمل شود، بیمه تکمیلی کارکنان تامین اجتماعی غیر تجمیعی و در اختیار هر استان به صورت مجزا قرار داشته که امسال مقرر شد این قرارداد به صورت تجمیعی باشد به گونه‌ای که بر این اساس و طی مناقصه‌ای که به همین منظور برگزار شد، بیمه سرمد توانست برنده آن باشد.

گفتنی است در گذشته هر استان به صورت مجزا نسبت به انقعاد قرارداد اقدام می‌کرده اما به دلیل وجود نارضایتی‌های زیادی که به ستاد منتقل شده بود مقرر گردید که یک شرکت به صورت متمرکز بر روند ارائه خدمات بیمه تکمیلی به کلیه کادر سازمان تامین اجتماعی اقدام کند.

امید می‌رود این شرکت بتواند به پشتوانه همین اعتماد، برگ زرین دیگری در کارنامه خود ثبت کند.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches