×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
خدمات ورزشی نیم‌بها به شهروندان منطقه ۷ ارائه می‌شود

تهران اکونومی: رئیس اداره ورزش شهرداری منطقه ۷ از ارائه خدمات ورزشی نیم بهاء به شهروندان با هدف تامین رفاه و افزایش تحرک بدنی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محمد حیدری با اعلام این خبر افزود: مجموعه‌های ورزشی آبی و غیر آبی تحت پوشش سازمان ورزش به صورت روزانه و یک روز در میان در سانس‌های مشخص تفریحی به شهروندان ضعیف جامعه خدمات ورزشی نیم بهاء ارائه می‌کند.
وی حمایت از قشر ضعیف جامعه را امری ضروری عنوان کرد و گفت: مجموعه‌ ورزشی ساعی در منطقه هفت به‌صورت  روزانه یک سانس را به ارایه خدمات ورزشی نیم‌بها اختصاص خواهد داد.
به گفته رئیس اداره ورزش شهرداری منطقه ۷ زمان ارائه خدمات ورزشی به شهروندان تهرانی به صورت روزانه  در روزهای زوج از ساعت ۳۰/۱۳ الی ۱۵ بعدازظهر ویژه بانوان و در روزهای فرد از ساعت ۳۰/۱۳ الی ۱۵ بعدازظهر ویژه آقایان است.
وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۴ از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر دولت و ملت، همدلی و همزبانی تصریح کرد: این مهم در تمام عرصه‌های اجتماعی کارآمد است؛ ما مسئولان ورزش شهرداری نیز باید با همدلی، همکاری و همزبانی و با اجرای برنامه‌های منظم ورزشی در پایتخت شهروندان را هرچه بیشتر وارد عرصه ورزش کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches