×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
فروردین ۳۰, ۱۴۰۴, ۱۱:۲۱ ب٫ظ
true
true
خدمات رسانی بیش از ۱.۲ میلیون خادم در سفرهای نوروزی

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور با اشاره به خدمت رسانی بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از خادمان اعضای ستاد هماهنگی سفر در ایام نوروز امسال، بر لزوم توزیع مناسب سفر در کل کشور تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی عصر شنبه در آیین تجلیل از خادمان سفرهای نوروزی افزود: ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در سال ۹۲ و با دو هدف کلی گسترش گردشگری داخلی و هماهنگی و انسجام در همه دستگاه‌های ذیل ستاد تشکیل شد.

وی، ایران را کشوری که از “رنگین کمان طبیعی” برخوردار است توصیف کرد و گفت: بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از خادمان اعضای ستاد از ۲۵ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه در ۲۸ دستگاه اجرای خدمات در آماده باش کامل بودند که باید گفت “نوروزبانان بی‌ نوروز” بودند.

محسنی بندپی در ادامه به مهم‌ترین اقدامات انجام شده در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اشاره کرد و ادامه داد: تشکیل جلسات ستاد در استان‌ها و شهرستان‌ها و تعادل بخشی به شعائر ماه رمضان و عید فطر با آیین‌های نوروزی، از جمله این اقدامات بود.

وی یادآور شد: در نوروز امسال با کمترین مشکل سوخت رسانی مواجه شدیم و فقط در بیست و نهم اسفند ماه بیش از ۱۶۴ میلیون لیتر سوخت در سراسر کشور توزیع شد.

محسنی بندپی بیان‌داشت: امسال وزارت ارتباطات به جمع اعضای ستاد خدمات سفر اضافه شد و در کمیته بهداشت، سلامت و درمان، افزایش پایگاه‌های اورژانس، مراکز بهداشتی، ارتقای نظارت کیفی و فعالیت پایگاه‌های انتقال خون، جلوه‌ایخاص به خدمات داده بود.

وی با اشاره به فعالیت کمیته امنیتی، انتظامی و ترافیکی که وظیفه حفظ ایمنی افراد در جاده‌ها را بر عهده داشت، گفت: امسال گره کور ترافیکی در جاده‌ها شاهد نبودیم.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با اشاره به توضیح مناسب سفر در ایام نوروز امسال، تصریح کرد: استان‌های ایلام، لرستان، خراسان شمالی، اردبیل و زنجان نسبت به سال‌های قبل گردشگری بیشتری داشتند.

وی همچنین از تجهیز ۶۴ هزار کلاس درس توسط آموزش و پرورش برای اسکان مسافران، پاسخگویی به ۹۵ درصد تماس‌ها به صورت درجا، تشکیل کمیته محیط زیست و راه اندازی پویش مدیریت مقاصد گردشگری و کاهش زباله، تولید بیش از ۱۰۰ هزار دقیقه محتوا در سازمان صدا و سیما و غیره اشاره کرد و گفت: همه این اقدامات سبب شد تا امسال شاهد کاهش شکایت‌های مردمی و افزایش رضایتمندی مسافران باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches