×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
خدمات رسانی به ۲۰۰ هزار نفر از زائرین در مرز شلمچه

تهران اکونومی: همزمان با ایام اربعین حسینی، مدیریت شهری منطقه ۶ به ۲۰۰ هزار نفر از زائرین خدمات رسانی کرد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ۶ تهران؛ حبیب الله غفوری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۶ با اعلام این آمار گفت: تا کنون ۲۰۰ هزار نفر از مرز شلمچه عبور کردند که به تمامی آنها خدمات رسانی شده است، ضمن برپایی اردوگاه موقت و کلینیک صحرایی در منطقه مرزی شلمچه، نظافت روزانه مرزشلمچه را به وسعت ۱۰ هکتار انجام می دهد.

ارائه روزانه خدمات پزشکی به ۲۵۰ زائر، جابه جایی زائران با ۱۰۰ دستگاه اتوبوس، ساماندهی سرویس های بهداشتی ، توزیع نان و غذای گرم و اهدای اقلام فرهنگی از دیگر کارهای انجام شده توسط منطقه ۶ انجام شده است.

به گفته غفوری همچنین بنا بر برنامه ریزی های انجام شده کارگران خدمات شهری نظافت پهنه سایت خدمات رسانی به زائران اربعین در سایت مرزی شلمچه را برعهده دارند.

همچنین روزانه ۸ تانکر ۱۰ لیتری آب رسانی، آب شرب مورد نیاز زائران را در پایانه مرزی شلمچه توزیع می کنند.

وی افزود: بیش از ۳۰ دستگاه اتوبوس حمل و نقل زائران را از میدان مقاومت خرمشهر تا پایانه مرزی شلمچه به صورت رایگان برعهده دارند، همچنی با تمهیدات اندیشیده شده اتوبوس ها در فاصله دو کیلومتری پایانه مرزی تا آخرین کریدور خروجی نیز اقدام به جابه جایی زائران می کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۶ خاطر نشان کرد: یکی از بخش های مهم سایت تحت پوشش منطقه ۶؛ کلینیک صحرایی است که در سه روز گذشته ۱۳۰۰ زائر در این کلینیک ویزیت شدند.

همچنین توزیع۲۰۰ هزار بطری آب معدنی از دیگر خدماتی است که سایت تحت پوشش منطقه ۶ در مرز شلمچه در دوهفته اخیر به زائران اربعین حسینی ارائه کرده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches