×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ختم دسته جمعی قرآن در قالب طرح “بارش باران رحمت”

تهران اکونومی: منطقه ۲۲ همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و ماه ضیافت الله، محل برگزاری شصت و سومین دوره ختم دسته جمعی قرآن کریم باعنوان “بارش باران رحمت” است.

این اتفاق خوشایند در حالی صورت می‌گیرد که تنها یک ماه از اجرای این طرح در محدوده شمال غرب تهران می‌گذرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، قاسم مولایی شهردار منطقه در این باره گفت: « هدف از اجرای طرح بارش باران رحمت، شرکت کنندگان در این طرح از اثرات معنوی کتاب آسمانی همچنین ترویج فرهنگ معارف قرآنی و اشاعه آنها در زندگی است و به صورت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای برگزار می‌شود.»

به گفته شهردار منطقه ۲۲، در این طرح که از ۲۹ اردیبهشت ماه امسال آغاز شده، هریک از شرکت کنندگان با قرائت دست کم روزی ۲۰ آیه از قرآن، در اجرای هرچه بهتر این طرح معنوی همکاری کنند.

گفتنی است علاقه مندان به شرکت در طرح بارش باران رحمت می توانند با مراجعه به سایت bareshe.baran.ir و یا ارسال پیامک به شماره ۰۹۳۸۹۰۵۶۴۳۵ برای حضور در این طرح معنوی ثبت نام کنند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches