×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
خبرهای خوب مالی برای هلال احمر تا دو ماه آینده

اقتصادتهران: رئیس جمعیت هلال احمر پایدار نبودن منابع مالی هلال احمر و پرداخت نشدن به موقع آن را یکی از مشکلات پیش روی جمعیت دانست و گفت: به یاری خدا تا یکی دو ماه دیگر اگر این وضعیت تغییر کند پول بیشتری هم به حساب جمعیت واریز می‌شود.

دکتر امیرمحسن ضیایی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد دیدار خود با نوبخت گفت: روز دوشنبه با رئیس معاونت برنامه و بودجه ریاست جمهوری دیداری داشتم و طی این دیدار گزارشی از فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در سال گذشته و برنامه‌های پیش رو ارائه شد.

وی افزود: یکی از برنامه‌هایی که مطرح شد این بود که توانستیم ظرفیت هلیکوپتری جمعیت را در سال قبل ۳۰ درصد افزایش دهیم و این آمار نسبت به پیش از دولت  یازدهم ۴۰ درصد افزایش داشته است. تشکیل نیروهای واکنش سریع و ۴۰ هزار ساعت نفر آموزش به ۵۰۰ نیرو از جمله برنامه‌های دیگر ما بود. لازم به ذکر است که این نیروها از ابتدای سال ۹۶ در استان‌های مختلف به صورت تیم‌های ۲۴ ساعته به کار گرفته شدند و در تمام استان‌ها مستقر هستند تا در هر لحظه که نیاز به خدمت رسانی باشد حضور پیدا کنند.

آموزش همگانی ۲۵ میلیون خانوار ایرانی برای آمادگی در زمان بحران

رئیس جمعیت هلال احمر اضافه کرد: نیروهای واکنش سریع هلال احمر بسیار زبده و کاملا مجهز هستند و به ناوگان هوایی هم دسترسی دارند تا در صورت بروز حادثه بتوانند به سرعت خودشان را به مناطق حادثه دیده برسانند. در همین دو سه ماه اخیر چند حادثه اتفاق افتاد که این نیروها آمادگی خود را نشان دادند و پس از حوادث، مورد تشویق مسئولان مناطق و استانداران قرار گرفتند.

ضیایی عنوان کرد: یکی از فعالیت‌های دیگری که گزارش آن به آقای نوبخت ارائه شد مربوط به طرح خادم بود. این طرح به دنبال آموزش همگانی ۲۵ میلیون خانوار ایرانی برای آمادگی در زمان بحران است. یکی از بحث‌های دیگر هم مربوط به تصویب برنامه‌های بلند مدت در جمعیت بود. در سال گذشته ما یک برنامه ۱۰ ساله تصویب کردیم و این برنامه به دو قسمت پنج ساله تقسیم شد که برنامه پنج ساله اول آن همزمان با برنامه ششم توسعه از ابتدای سال اجرا شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر  گفت: اینها اقداماتی بود که به سمع و نظر نوبخت رسید و او هم از فعالیت‌های هلال احمر تشکر کرد. همچنین قول مساعد داد تا به زودی منابع مالی جمعیت تامین شود و جمعیت بتواند با ادامه این پشتیبانی‌ها فعالیت‌هایش را انجام دهد. تامین منابع مالی بسیار اهمیت دارد زیرا در همین چند ماه گذشته ۳۰ میلیارد تومان از انبارهای جمعیت توزیع شد و هزینه‌های دیگری هم در جمعیت وجود دارد که باید تأمین شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches