×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
حمل دام در راه های ساوه بدون مجوز دامپزشکی؛ ممنوع

اقتصادتهران: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ساوه گفت: حمل و نقل دام زنده در راه های این شهرستان فقط با مجوز دامپزشکی میسر باشد.

مهدی الیاسی روز چهارشنبه به ایرنا افزود: نیروی انتظامی از حمل دام زنده (گوسفند و گوساله) بدون مجوز دامپزشکی از مبادی ورودی و خروجی شهرستان ساوه جلوگیری می کند و متخلفان نیز به مراجع قضایی معرفی می شوند.

وی ادامه داد: چهار تن گوشت منجمد وارداتی و سه تن گوشت گرم گوسفندی با هدف کنترل قیمت ها و تامین نیاز شهروندان در یک ماه اخیر در این شهرستان جذب شد.

الیاسی اظهار کرد: به زودی ۷۰ تن گوشت منجمد در سطح استان مرکزی جذب می شود که با توزیع سهم شهرستان ساوه از این حجم گوشت وارداتی کنترل و تنظیم بهتری بر بازار ایجاد می شود.

معاون برنامه ریزی فرمانداری ساوه همچنین از تلاش برای جذب لاستیک خودرو با هدف کمک به رانندگان و مالکان وسایل نقلیه این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون ۳۱۸ حلقه لاستیک در این خصوص جذب شده است اما، از آنجا که بیشتر وسایل نقلیه عبوری در محورهای ساوه و حومه لاستیک های مناسب ندارند، میزان تحویلی لاستیک پاسخگوی نیاز شهرستان نیست.

الیاسی اظهار داشت: اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک شهرستان ساوه به عنوان عامل جذب سازمان صنعت معدن و تجارت استان مرکزی توزیع لاستیک را با صدور حواله و نظارت اداره راهداری در میان رانندگان انجام می دهد.

وی همچنین کمبود نیروی مجرب برای بازرسی و نظارت بر فعالیت های واحدهای صنفی و صنعتی را یکی از مشکلات شهرستان ساوه عنوان کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches