×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
حمایت مجلس از ایجاد مناطق آزاد جدید

اقتصادتهران: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در بازدید از فازهای صنعتی منطقه آزاد ارس گفت: مجلس از ایجاد مناطق آزاد جدید حمایت می کند.

به گزارش ایرنا، سلمان خدادادی روز پنجشنبه در جریان بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از ارس اظهار کرد: کمیسیون اجتماعی مجلس از برنامه اصولی دولت در توسعه مناطق آزاد حمایت می کند.

وی ضمن موافقت با توسعه مناطق آزاد، خاطرنشان کرد: توسعه کشور و حرکت در مسیر رفع معضل بیکاری در گرو توسعه مناطق آزاد است.

خدادای با بیان اینکه جلفای آباد و توسعه یافته امروز زمانی به شهر بدون گورستان ایران مشهور بود، افزود: عمران و آبادی جلفا در زمان حاضر مرهون فعالیت منطقه آزاد ارس است.

وی ادامه داد: در حال حاضر و به رغم زمان کوتاه سپری شده از تاسیس منطقه آزاد ارس، تحول بسیار ملموسی را در این نقطه جغرافیایی مشاهده می کنیم.

خدادادی گفت: امروز در جلفا کارگرانی از مرند، تبریز و استان های همجوار دیده می شوند که برای بهره مندی از فرصت های شغلی ایجاد شده در مرکز منطقه آزاد ارس حضور دارند.

رئیس کمیسون اجتماعی مجلس درباره آثار و برکات این بازدید گفت: مناطق آزاد در کمیسیون اجتماعی مجلس موضوعیت ندارد اما وقتی ۲۰ نماینده عضو این کمیسیون از نزدیک با پتانسیل های ارس آشنا می شوند، باید انتظار اثرگذاری مثبت در فضای عمومی مجلس را داشت.

وی اضافه کرد: توسعه مناطق آزاد برابر با تلاش برای رفع معضل بیکاری است که این موضوع را در کمیسیون اجتماعی مجلس تعقیب می کنیم.

اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به آذربایجان شرقی از چهارشنبه وارد منطقه آزاد ارس شده اند و بعد از بازدید از چند واحد سرمایه گذاری و نشست با مسولان منطقه آزاد ارس، بعد از ظهر امروز جلفا را به مقصد تهران ترک می کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches