×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
حمایت دولت دوازدهم از مدیریت بانوان در رسانه‌های کشور

اقتصادتهران: معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه بانوان صاحب رسانه در توسعه فرهنگ عمومی پیشگام هستند و رفع دغدغه های صنفی آنها در اولویت است، گفت: دولت دوازدهم از مدیریت بانوان در رسانه‌های کشور حمایت می‌کند.

به گزارش ایرنا، حسین انتظامی در نشست هم‌اندیشی با بانوان مدیر مسئول رسانه های کشور با اشاره به تسهیل روند اعطای مجوز و رویکرد دولت در حمایت از بانوان در مدیریت رسانه ها، از رشد معنادار تعداد خانم‌های مدیر مسئول طی چهار سال گذشته خبر داد.

وی به برخی مشکلات خاص بانوان در حوزه مدیریت و فعالیت در رسانه‌ها اشاره و تصریح کرد: وظیفه مسئولان و بطور ویژه مسئولان فرهنگی کشور این است که در سیاستگذاری های خود توجه ویژه ای به این تفاوت ها داشته باشند.

انتظامی با بیان اینکه ساز وکارها و برنامه های معاونت مطبوعاتی بطور کامل در سایت اطلاع رسانی معاونت مطبوعاتی منتشر می شود، خاطرنشان کرد: یکی از وجوه دسترسی آزاد به اطلاعات این است که چنانچه فردی از مسئولی سوالی داشته باشد، آن مقام مسئول به جایی استناد کند که فرد سوال کننده هم بتواند برای یافتن پاسخ از آن منبع استفاده کند.

نماینده مدیران مسئول نشریات در هیات نظارت بر مطبوعات به برخی محدودیت های اقتصادی دولت اشاره و خطاب به مدیران مسئول حاضر در نشست اظهار کرد: با همکاری و همفکری همدیگر می توانیم مصادیقی از مسائل دارای اولویت در مطبوعات را مشخص کنیم و در نهایت فعالیت های مطبوعاتی را زیر یک چتر حمایتی قرار دهیم که با پیشنهادها و پیگیری‌های اهالی مطبوعات و همراهی دولت انجام شود.

انتظامی به سیاست عمومی دولت مبنی بر حمایت ویژه از بخش خصوصی اشاره کرد و با بیان اینکه دولت افتخار دارد در چهار سال گذشته مجوز انتشار هیچ روزنامه ای برای سازمان های دولتی و نهادهای عمومی صادر نکرده، افزود: در آیین نامه قانون جدید مطبوعات نیز تصریح شده که به هیچ یک از سازمان های دولتی و عمومی مجوز رسانه داده نشود.

وی همچنین به موضوع یارانه بیمه روزنامه نگاران اشاره کرد و گفت: هم اکنون بیش از ۱۴ هزار نفر از اصحاب رسانه بیمه هستند و از یارانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیمه پایه و تکمیلی بهره‌مند می شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches