×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
حمایت دولت از محصولات تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی

اقتصادتهران: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تمامی محصولات و تجهیزات پزشکی که وارد بازار می شوند باید استاندارد اروپا را کسب کنند. اگر محصولات دارای کیفیت باشند، نیازی به رانت نیست.

به گزارش ایرنا، دکتر حسن قاضی زاده هاشمی روز جمعه در حاشیه بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه بین الملی تجهیزات پزشکی، دارویی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در جمع خبرنگاران افزود:کیفیت بالای محصولات و تجهیزات پزشکی برای ما بسیار اهمیت دارد، زمانی که این محصولات دارای کیفیت باشد نیازی به رانت نیست.

وی اظهار کرد: به عنوان مثال همه مردم به دنبال برنج ایرانی هستند زیرا کیفیت مطلوبی دارد و همیشه بازار برای فروش آن است، در مورد محصولات و تجهیزات پزشکی نیز باید چنین دیدگاهی وجود داشته باشد و کیفیت خوب باشد. در این صورت، تولیدکنندگان دغدغه فروش در داخل و خارج نخواهند داشت.

هاشمی با تبریک به اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ارتقای کیفیت محصولات تولیدکنندگان، ادامه داد: حمایت دولت نیز در این زمینه صددرصد است و کیفیت باید ارتقاء یابد.

وی با اشاره به اینکه هر سال شاهد پیشرفت خوبی در تولید و صادرات محصولات و تجهیزات پزشکی هستیم،تصریح کرد: خوشحالیم تولیدکنندگان زیر چتر حمایت دولت هستند.

به گفته وزیر بهداشت ،در سال جاری در راستای تلاش‌های انجام شده، صادرات تجهیزات پزشکی ۱۰ برابر افزایش پیدا می کند و افرادی که در مسیر تولید هستند به جای متهم کردن ما به فکر افزایش کیفیت باشند.

هاشمی افزود: در حوزه تجهیزات پزشکی با شیب منطقی و معقولی در حال طی مسیر هستیم و از جامعه پزشکی که از محصولات ایرانی حمایت می‌کنند و از تولیدکنندگان با توجه به همه سختی‌های مسیر، تشکر می‌کنم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches