×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
حمایت از اشتغالزایی و بنگاههای کوچک و متوسط از اولویتهای بانک توسعه تعاون است

مدیرعامل بانک توسعه تعاون حمایت از اشتغالزایی و بنگاههای کوچک و متوسط اقتصادی را از جمله اولویتهای بانک توسعه تعاون در پرداخت تسهیلات دانست .

دکتر سهمانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در مراسم سالگرد تاسیس بانک توسعه تعاون ضمن تقدیر از پیشکسوتان ، بازنشستگان و مدیران عامل اسبق بانک توسعه تعاون که نقش مهمی در شکل گیری این بانک و تبدیل صندوق تعاون کشور به بانک توسعه تعاون داشتند خاطرنشان کرد : این بانک با توجه به زنجیره مدیریتی خود در حال حاضر شرایط قابل قبولی در نظام پولی و مالی کشور دارد که امیدواریم با تلاش و کوشش نیروهای متخصص ، جوان و با انگیزه بانک بتوانیم روز به روز جایگاه خود را ارتقاء دهیم .

سهمانی با اشاره به اینکه در سال جاری بانک توسعه تعاون به عنوان اولین بانکی بود که در شبکه بانکی موفق به برگزاری مجمع و دریافت گزارش مطلوب از سازمان حسابرسی گردید افزود : این بانک با تلاش و کوشش کارکنان بخصوص کارکنان شعب توانست از لحاظ رشد منابع ، رشد قابل قبولی داشته باشد که شامل ۲۰درصد رشد نقدینگی در ۴ ماهه اول سال بوده است .

مدیرعامل بانک توسعه تعاون همچنین نقش بانک توسعه تعاون در تامین نقدینگی بانکهارا مهم دانست و افزود : با ایجاد انسجام و همگرایی بیشتر می توانیم جایگاه بانک را ارتقاء داده و حمایت های بیشتری در جهت ارتقاء بخش تعاون داشته باشیم .

سهمانی با اشاره به اینکه اشتغالزایی و حمایت از بنگاههای کوچک و متوسط از جمله اولویتهایی است که بانک توسعه تعاون جهت حمایت از تعاونیها در دستور کار دارد افزود : این بانک به عنوان تنها بانک تخصصی بخش تعاون تلاش خود را در جهت دستیابی به اهداف عالیه وزارت تعاون و مشتریان خود خواهد نمود .

گفتنی است در مراسم پنجمین سالگردتاسیس بانک توسعه تعاون که با حضور ، دکترفیروز آبادی معاون وزیر تعاون ، کارو رفاه اجتماعی ، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک و کارکنان این بانک برگزار گردید با اهدای لوح از مدیران عامل اسبق بانک توسعه تعاون تقدیر به عمل آمد .

 

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches