×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
حمایت و تمهیدات بانک پارسیان برای رونق صنعت گردشگری

اقتصادتهران: صنعت گردشگری، ازجمله مهم‌ترین معیارها در جهت توسعه اقتصادی یک کشور به شمار می‌رود که بهبود وضعیت درآمد و اشتغال‌زایی در این صنعت منجر به توسعه پایدار مقاومتی خواهد شد. عرصه‌های مختلف و توانمندی‌های بالقوه که در گردشگری تبلور می‌یابد می‌تواند کشور را در برابر مشکلات اقتصادی واکسینه کند.

به گزارش اقتصادتهران، در شرایط فعلی که دشمن اقتصاد ما را نشانه رفته است باید توجه کنیم که این صنعت ابزاری کارآمد و زودبازده برای حل مشکلات اقتصادی و اشتغال‌زایی است. لذا با عنایت به شعار سال” مهار تورم، رشد تولید” توجه بیش‌ازپیش به این بخش و حمایت از صنعت گردشگری می‌تواند زمینه ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال و کارآفرینی، رشد تولید و افزایش نشاط اجتماعی را فراهم نماید. در جهت حمایت از این بخش نمی‌توان از نقش مهم سیستم بانکی برای تأمین نقدینگی و تأمین تسهیلات موردنیاز فعالان و سرمایه‌گذاران این حوزه به‌راحتی گذشت. در همین راستا بانک پارسیان به‌عنوان یکی از بانک‌های حامی صنعت گردشگری در جهت تسهیل رونق این صنعت و استفاده آسان و ارزان‌ هموطنان از خدمات گردشگری، توانست با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و با به‌کارگیری فناوری‌های نوین در این زمینه اقدامات ارزنده‌ای انجام دهد.

سوپراپلیکیشن تاپ، با هدف و ماموریت تجاری سازی و پشتیبانی از انواع خدمات پرداخت موبایلی در بانک پارسیان ایجاد گردید.

سوپر اپلیکیشن تاپ علاوه بر بلیت اماکن، خدمات متنوعی مثل خرید بلیت هواپیما، قطار، رزرو تور، استعلام و پرداخت خلافی، تسویه عوارض، مشاوره‌های آنلاین پزشکی و روانشناسی و… ارائه می‌دهد.

گردشگران از طریق زیرساخت‌‎های بانک پارسیان و سایت تفریحاتی در اپلیکیشن تاپ، در دو هفته اول فروردین، بیش از ۵ میلیون بلیت اماکن گردشگری در تعطیلات تهیه کردند. در این دوران، برای راحتی گردشگران و افزایش سرعت، علاوه بر گیشه و پرداخت هزینه از پایانه‌های پارسیان، استندهای هوشمند هم برای خرید بلیت در همه مراکز مستقر شدند. همچنین امکان خرید آنلاین بلیت از طریق اپلیکیشن تاپ و سایت تفریحی هم فراهم بودند.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches