×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
حق تصمیم گیری از مسئولان دولت یازدهم سلب نشود

خبرگزاری موج – قائم مقام سابق سازمان تربیت بدنی گفت: مسئولان ورزش کشور نباید با برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک در ۲۰ تیر ماه حق تصمیم گیری را از سران ورزش دولت یازدهم سلب کنند.

امیر رضا واعظ آشتیانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با بیان این مطلب تصریح کرد: مسئولان ورزش کشور نباید تلاش کنند انتخابات کمیته ملی المپیک در تاریخ ۲۰ تیر ماه برگزار شود چرا که در صورت تحقق این امر احتمال تهدید مجدد ورزش ایران از سوی نهادهای بین المللی وجود خواهد داشت.

وی افزود: تعداد زیادی از فدراسیون های ورزشی ایران با تعلیق همراه بوده اند و شایسته نیست در این برهه زمانی که تعلیق ها از ورزش ایران کنار گذاشته شده بار دیگر اقدامی صورت گیرد که مقدمات معلق ماندن فدراسیون های ورزشی فراهم شود.

قائم مقام سابق سازمان تربیت بدنی با اشاره به درخواست های مکرر جامعه ورزش ایران از مسئولان وزارت ورزش خاطرنشان ساخت: برای برگزار نشدن انتخابات کمیته ملی المپیک جامعه ورزش و بسیاری از روسای فدراسیون های ورزشی درخواست های مکرر خود را اعلام کرده اند و انتظار می رود به این درخواست ها پاسخ داده شود.

وی ادامه داد: این طور به نظر می رسد افرادی که در حال حاضر به برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک اصرار می ورزند به دنبال رسیدن به پست و مقام در این انتخابات هستند.

 

سران ورزش دولت یازدهم از پایه به فکر اصلاح امور ورزش کشور باشند

 

قائم مقام سابق سازمان تربیت بدنی با بیان اینکه ” مسئولان ورزش دولت آینده کار دشواری را در پیش خواهند داشت” اظهارداشت: ورزش کشور نیازمند تحولی اساسی است و سران دولت یازدهم باید از ابتدای حضور در راس ورزش به دنبال ایجاد این تحولات باشند.

وی ادامه داد: نیاز است که در تمام بخش های ورزش کشور از کمیته ملی المپیک گرفته تا تربیت بدنی استان ها تغییرات اساسی را شاهد شویم.

واعظ آشتیانی در خصوص عملکرد سران ورزش دولت دهم اذعان داشت: از زمان روی کار آمدن محمد عباسی در راس وزارت ورزش و جوانان شاهد تحول جدی در راس ورزش کشور نبوده ایم و نمی توان عملکرد وزیر ورزش دولت دهم را چندان مناسب توصیف کرد.

وی ادامه داد: دست اندر کاران ورزش کشور نیز آنطور که باید وزیر ورزش را همراهی نکردند و تمام این اتفاقات سبب شد ورزش ایران فروغ چندانی نداشته باشد.

قائم مقام سابق سازمان تربیت بدنی یکی از اصلی ترین دلایل مشکلات اخیر ورزش ایران را مشاوره های ناکافی ارائه شده به وزیر ورزش دانست و گفت: مباحثی که در زمینه تعلیق ورزش ایران مطرح شد ناشی از مشاوره های ناصحیحی بود که برخی افراد در اختیار وزیر ورزش قرار می دادند.

وی تاکید کرد: عباسی از خانواده ورزش نبود و اگر در کنار خود از مشاوران ورزشی بهره می برد می توانست عملکرد مطلوب تری داشته باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches