×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: سخنگوی دولت از افزایش حقوق بازنشستگان و همسان سازی آن خبر داد و گفت: یارانه خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز ۳٫۴ برابر افزایش یافت و پرداخت شد.

محمدباقر نوبخت روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: گام اول در اجرای پیشنهاد دولت در لایحه برنامه ششم مبنی بر همسان سازی حقوق بازنشستگان برداشته شد و در فروردین ماه نسبت به افزایش حقوق بازنشستگان اقدام شده است.

وی ادامه داد: این اقدام به صورتی شکلی گرفته که گروه های شغلی پایین تر، از امتیازات بیشتری برخوردار شده اند به گونه ای که گروه شغلی یک و دو، ۲ هزار و ۷۸۵ امتیاز و گروه ۲۰، ۷۰۰ امتیاز به آنان اضافه شده است.

سخنگوی دولت تصریح کرد: تا پایان اردیبهشت ماه امسال، مرحله دوم این اقدام انجام خواهد شد.

نوبخت درباره افزایش یارانه مستمری بگیران کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی نیز اظهار کرد: نکته دیگر بحث افزایش یارانه خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که مستمری آنان به طور متوسط در حدود ۷۱ هزار تومان بود که به ۲۴۰ هزار تومان افزایش یافت.

وی تصریح کرد: همچنین یارانه خانوادها تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به طور متوسط ۳٫۴ برابر افزایش پیدا کرد و پرداخت شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches