×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
حفظ باغ های شهر تهران تحت هر شرایطی الزامی است

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جلسه نظارت دوره ای منطقه ۳ گفت : باغ ها به عنوان میراث آیندگان هستند و با هر شرایطی باید حفظ شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳،مجتبی عبدالهی با اشاره به وجود چندین باغ در سطح منطقه ۳ و لزوم حفظ این باغ ها گفت : بر اساس تبصره ی یک ماده ۶ قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهر تهران اگر مالکی اقدام به خشک کردن درختان باغ و تغییر کاربری آن نماید شهرداری می تواند از مالک به دادگاه شکایت کرده و بر اساس حکم قاضی سند آن را به نام خود تغییر دهد.

مهندس سلیمانی شهردار منطقه ۳ در این جلسه با اشاره به وجود چندین باغ در شمال شرق این منطقه گفت :اغلب مالکان این باغ ها در صدد اخذ جواز ساختمانی برای املاک خود هستند ولی ما در صدد هستیم که این باغات را تملک وحفظ کنیم .

وی در ادامه تصریح کرد : تملک این باغات ، علاوه بر توافق مالکین نیاز به اختصاص اعتبار بالایی از سوی شهرداری تهران به این منطقه دارد.

مهندس سلیمانی در خصوص وضعیت فضای سبز منطقه ۳ گفت : این منطقه در بخش شمال غربی با وجود بوستان بزرگ ملت و در بخش جنوبی نیز با وجود بوستان های آب و آتش و طالقانی کمبودی وجود ندارد و فقط در ضلع شمال شرقی و محلات دروس و اختیاریه نیاز به توسعه فضای سبز وجود دارد که می توان با احیای باغات موجود در این محلات به توسعه سرانه ی فضای سبز کمک شایانی کرد.

در ادامه این جلسه معاون خدمات شهری تهران وضعیت توسعه و نگهداری فضای سبز این منطقه را مطلوب ارزیابی کرد و از تلاش های شهردار منطقه ، معاون امور شهری وفضای سبز و رئیس اداره فضای سبز این منطقه تقدیر کرد.

این گزارش حاکی است در ابتدای این جلسه و از ساعات اولیه صبح معاون خدمات شهری به همراه شهردار منطقه ۳ و هیئت همراه از سطح این منطقه از جمله بزرگراهها و معابر اصلی و همچنین ساختمان های اسکان کارگری ،مسیل ها ، پل ها و ایستگاه آتش نشانی بازدید کردند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches