×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
حفاظت از باغات کن به قیمت مصدومیت کارمند شهرداری

تهران اکونومی: ​هنوز خبر بی رحمی متخلفان ساختمانی به حریم بانان از خاطره‌ها پاک نشده است که بار دیگر مصدومیت یکی از کارکنان شهرداری به جرم حفاظت از باغات کن رقم خورد.

در حالی‌که پیامی مبنی برساخت و ساز درباغات کن اعلام شد، دو نفر از عوامل ناحیه ۲ منطقه پنج به گشت‌زنی و نظارت به محل مذکور اعزام شدند. عوامل اجرایی برای نظارت بیشتر از محل از یکدیگر جداشده و هریک به گشت زنی در بخشی از محل پرداختند. کارمند شهرداری در حالی‌که به تنهایی مشغول انجام ماموریت خود بود ناگهان مورد تهاجم عده‌ای از افراد ناشناس که در تعقیب وی بودند قرار گرفت.

افراد ناشناس با حمله ورشدن به عوامل شهرداری او را مورد ضرب وشتم قرار داده و از ناحیه سر و گردن و دست راست مصدوم کردند که خوشبختانه با انتقال سریع  وی به مرکز درمانی شهرداری منطقه۵ و اقدامات فوریت‌های پزشکی از مرگ حتمی نجات یافت.

لازم به توضیح است چندی پیش نیز متخلفان و متعرضین به حریم و باغات نیز زمانی‌که با جلوگیری از ادامه فعالیت خود توسط عوامل حریم‌بان شدند آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches