×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
حضور ۵۵ هزارنفری دانش‌آموزان استثنایی در طرح تلفیقی

اقتصادتهران: رئیس سازمان استثنایی آموزش و پرورش از مشارکت ۵۵هزار نفری دانش‌آموزان استثنایی در طرح تلفیقی خبر داد و اعلام کرد که برای جبران کمبود نیرو، در صورت تمایل از افراد بازنشسته استفاده می‌کنیم.

مجید قدمی به مهر گفت: اعتبارات مربوط به سرویس‌های ایاب ذهاب، خدمات حمایتی از دانش‌آموزان، چاپ و توزیع کتاب‌های درسی تامین شده است و هیچ مشکلی در این زمینه‌ها وجود ندارد.

رئیس سازمان استثنایی آموزش و پرورش ادامه داد: طرح سنجش به خوبی اجرا شد و تعدادی که پیش‌بینی کرده بودیم در روزهای آتی در مراکز مربوطه حضور پیدا خواهند کرد.

وی اضافه کرد: بودجه امسال ما نسبت به سال گذشته رشد ۳۵درصدی داشته و در حال حاضر بالای ۹۵میلیارد تومان است که عمدتا در مناطق محروم و مرزی صرف خواهد شد.

قدمی با اشاره به کمبود نیرو در آموزش و پرورش، گفت: یکی از مشکلات ما بازنشستگی همکارانمان بود که قرار شد بعضی از آن‌ها که در سال سی‌ام هستند و تمایل به ادامه کار دارند، در مناطقی که کمبود نیرو وجود دارد، کمک کنند.

رییس سازمان استثنایی آموزش و پرورش ادامه داد: ما با هر اختلالی که باعث شود کودکان استثنایی با کودکان عادی تفاوت داشته باشند و نتوانند از آموزش عادی استفاده کنند، مقابله خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: ما یک مدرسه استثنایی را تحت پوشش تعدادی مدرسه عادی قرار دادیم که اسم‌ مدرسه استثنایی، پشتیبان و عادی، پذیرا است.

قدمی با بیان اینکه تاکنون ۵۵هزار نفر وارد سیستم تلفیق شده‌اند، گفت: ما به‌سراغ مدارسی می‌رویم که از لحاظ ظاهری و معلمان آمادگی پذیرش کودکان استثنایی را داشته باشند.

رییس سازمان استثنایی آموزش و پرورش تاکید کرد: البته کودکانی که نیاز به خدماتی مثل گفتار درمانی، شنوایی‌سنجی و غیره داشته باشند به مراکز مراجعه خواهند کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches