×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
حضور ۱۷۰ واحد تولیدی قزوین در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: طی سال جاری با کمک این شرکت به منظور توسعه بازار و کمک به رونق تولید، ۱۷۰ واحد تولیدی استان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حضور پیدا کرده‌اند.

حمیدرضا خانپور روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های تخصصی داخلی و خارجی با هدف معرفی فرصت‌های مناسب برای رونق بخشی به کسب و کارها و توسعه صادراتی، شناسایی بازارهای هدف، معرفی کالاها و خدمات جدید انجام می شود.

وی یادآور شد: امسال ۱۴۱ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در نمایشگاه‌های داخلی و ۲۹ واحد نیز در نمایشگاه‌های خارجی برگزار شده در کشورهای روسیه، آلمان، اوکراین،عراق و افغانستان حضور یافته‌اند.

خانپور در ادامه با اشاره به احداث و راه اندازی نمایشگاه دائمی تولید ملی و کالای ایرانی در شهرک صنعتی کاسپین،گفت: محصولات ۱۷۰ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان در این مکان به نمایش گذاشته شده است.

وی یادآور شد: در طول ۹ ماهه گذشته ۱۳سفیر و کاردار و ۳۰ هیات تجاری از کشورهای خارجی از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند.

خانپور همچنین از پرداخت سه میلیارد ریال یارانه به واحدهای تولیدی شرکت کننده در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی در طول ۹ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان ۵۰ درصد هزینه‌های حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های خارجی را پرداخت می‌کند.

استان قزوین دارای ۱۵ شهرک و ناحیه صنعتی فعال با ۸۰۰ واحد تولیدی بهره بردار است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches