×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
حضور کشورهای اروپایی و آسیایی در نمایشگاه های تهران

اقتصادتهران: سه نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری،توسعه کسب وکار و خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون امروز با مشارکت شرکت هایی از کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه، چین، ژاپن، ترکیه، کره جنوبی و بلژیک در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.

حسین اسفهبدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی و عباس قبادی معاون این شرکت در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ها به همراه مسئولان صنفی ذیربط حاضر بود.

هفتمین نمایشگاه بین المللی مبلمان اداری، زمینه مشارکت تعداد ۷۵ شرکت داخلی و ۱۲ شرکت خارجی را فراهم ساخته است.

شرکت های خارجی حاضر در این نمایشگاه از سه کشور ایتالیا، چین و تایوان هستند و در فضای نمایشگاهی به وسعت بیش از ۱۴ هزار و یکصد متر مربع تازه ترین دستاوردهای خود را عرضه کرده اند.

تولیداتی در زمینه انواع صندلی اداری و آمفی تئاتر، میز، کتابخانه، فایل، تجهیزات و لوازم تکمیلی اداری، مبلمان و دکوراسیون اداری، اتوماسیون اداری و نرم افزارهای مرتبط توسط شرکتهای داخلی و خارجی به نمایش گذاشته شده است.

تعداد ۴۰ شرکت داخلی و چهار شرکت ترکیه ای در فضای نمایشگاهی به وسعت پنج هزار و ۵۰۰ مترمربع در نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب وکار حضور دارند.

حاضران در این نمایشگاه شیوه های فعالیت در زمینه خدمات مدیریتی و استارتاپ های مدیریتی و نیز آخرین نوآوری هایی خود را در این عرصه به بازدیدکنندگان ارایه می دهند.

هشتمین نمایشگاه بین المللی خانه مدرن، معماری داخلی و دکوراسیون نیز که حضور تعداد ۱۹۳ شرکت ایرانی و ۱۹ شرکت خارجی را فراهم ساخته سومین نمایشگاه افتتاح شده امروز بود.

پیش از این شمار شرکت های ایرانی و خارجی حاضر در این نمایشگاه از سوی مجری ۳۸۵ شرکت برآورد شده بود، اما امار قطعی اکنون ۲۱۲ شرکت اعلام شد.

شرکت های خارجی در این نمایشگاه از هشت کشور آلمان، ایتالیا، بلژیک، ترکیه، ژاپن، چین، فرانسه و کره جنوبی حضور یافته اند.

وسعت این نمایشگاه بیش از ۲۰ هزار و ۸۰۰ مترمربع ذکر شده که مشارکت کنندگان در این بخش جدیدترین محصولات و کالاهای خود در زمینه تولید انواع دکوراسیون نمایشگاهی، هوشمند سازی، کاغذ دیواری، دیوار پوش، کفپوش، پرده، سنگ، رنگ های دکوراتیو، دکوراسیون نمایشگاهی، طراحی سازه و طراحی دکوراسیون داخلی، نما و محوطه و ساختمانهای پیش ساخته را به معرض نمایش گذاشته اند.

براساس برنامه، این نمایشگاه ها تا روز یکشنبه ۲۴ دی ماه جاری فعالیت دارند و متخصصان به همراه دوستداران صنایع مزبور می توانند در مدت برپایی از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعداز ظهر از آنها بازدید بعمل آورند.

به گزارش ایرنا شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مهمترین شرکتهای تجاری و اقتصادی ایران با بهره مندی از فضا ، امکانات و تسهیلات نمایشگاهی بستر وزمینه مناسبی را از طریق برپایی نمایشگاه های تخصصی و بین المللی برای تولید کنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی فراهم ساخته است.

براساس برنامه ریزی به عمل آمده، شرکت های حاضر در نمایشگاه ها علاوه بر عرضه و نمایش توانمندیها، امکان مبادلات تجاری، سرمایه گذاریهای مشترک و بین المللی خود را در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران توسعه می بخشند.

شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران در سال ۱۳۳۸ تاسیس شد و در سال ۱۳۴۶ فعالیت ساخت سالن های نمایشگاهی و اداری آغاز و در سال ۱۳۴۸ نخستین نمایشگاه بین المللی با نام نمایشگاه آسیایی به مدت ۲۱ روز و با حضور ۳۳ کشور برگزار شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches