×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
حضور پست‌بانک‌ایران در بیست‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ

اقتصادتهران: پست‌بانک‌ایران درکنار سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بیست‌و‌سومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) که طی روزهای سی‌ام تیرماه لغایت دوم مرداد سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود حضوری فعال دارد.

 به گزارش روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران، خدمات این بانک در نمایشگاه مذکور در قالب دستگاه‌های خودپرداز یرنقدی(CashLess)، خودپرداز سیار و ثابت (ATM) و سایر خدمات برای بازدیدکنندگان در سالن B38 عرضه شده و علاوه بر آن، مدیران و کارشناسان حوزه‌های مختلف بانک با حضور در این غرفه، آماده پاسخگوئی به بازدیدکنندگان بوده و نشست‌های صمیمی نیز با آنان برگزار می‌کنند.

همچنین آخرین دستاوردها، فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات این بانک در قالب بروشورها، بنرها و پوسترهای تبلیغاتی به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.

گفتنی است در بیست‌و‌سومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (ELECOMP) طی روزهای ذکر شده، صدها فعال حوزه‌های الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک داخلی و خارجی حضور دارند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches