×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
حضور میشل سالگادو در فروشگاه آدیداس تهران

اقتصادتهران: میشل سالگادو بازیکن قدیمی و پیشکسوت باشگاه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا با حضور در فروشگاه آدیداس در تهران با طرفداران خود دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، این بازیکن قدیمی که طرفداران زیادی در ایران دارد یک روز پیش از مسابقه فوتبال میان ستارگان ایران با ستارگان جهان، در فروشگاه آدیداس تهران حضور یافت و با طرفداران خود دیدار کرد.

در این دیدار و بازدید یک ساعته که با تدابیر خاصی ترتیب داده شده بود، خبرنگاران از چند رسانه حضور یافته و سرانجام توانستند سوالات خود را از این بازیکن محبوب بپرسند.

تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال ستارگان جهان زودتر از سایر بازیکنان به ایران سفر کردند.

این مسابقه قرار است امروز راس ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی تهران انجام شود.

گفتنی است، میشل سالگادو از اسپانیا، روبرتو کارلوس از برزیل، فابیو کاناوارو از ایتالیا، ویتور بایا از پرتغال، مارسل دسایی از فرانسه، لوییس فیگو از پرتغال، فرناندو کوتو از پرتغال، فرناندو هیه‌رو از اسپانیا، بودو الگنراز آلمان، گایزکا مندیتا از اسپانیا، پدرو پائولتا از پرتغال، کریستین کارمبئو از فرانسه، ادگار داویدز و کلایورت از هلند از دیگر چهره‌های دیگر تیم ستارگان هستند که در مرحله دوم و بامداد امروز وارد ایران شدند.

لازم به ذکر است، این دیدار در حمایت از بیماران ام اس برگزار می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches