×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
حضور فعال بانک تجارت در نمایشگاه الکامپ

بانک تجارت با حضور فعال در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، آخرین دستاوردهای خود در زمینه ی بانکداری الکترونیک را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

این بانک در نمایشگاه الکامپ امسال با حضور کارشناسان بخش فناوری اطلاعات، بازاریابی و روابط عمومی در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به معرفی آخرین خدمات و دستاوردهای این بانک در حوزه‌های مختلف بانکداری الکترونیک می‌پردازد.

بانک تجارت در الکامپ نوزدهم، ضمن راه‌اندازی چهار دستگاه خودپرداز و دو باجه ی خدمات بانکی همراه با دستگاه صدور آنی تجارت کارت و افتتاح حساب به صورت لحظه‌ای، به معرفی مزایای عضویت در شبکه آسان خرید اقدام کرده است.

عضویت در شبکه ی «آسان خرید» این امکان را فراهم می‌آورد تا مشتریان بانک تجارت بتوانند کالاها و خدمات مورد نیاز خود را با قیمت نقدی ولی بصورت اقساط از فروشگاه‌ها و شرکت‌های طرف قرارداد این شبکه خریداری کنند.

همچنین کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک تجارت (۱۵۵۴) نیز، با حضور در این نمایشگاه به پرسش های بازدیدکنندگان پاسخ دادند و به آنان در زمینه ی پرسش های مر بوطه مشاوره دادند.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches