×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
حضور بیش از ۲ هزار صاحبنظر بیمه در همایش بیستم بیمه و توسعه

رییس پژوهشکده بیمه از حضوردوهزار و۳۰۰ کارشناس و صاحبنظر بیمه در بیستمین همایش ملی و ششمین همایش بین المللی بیمه و توسعه خبر داد.

روزان: دکتر غدیر مهدوی در نشستی که به مناسبت برگزاری ۱۳ آذر سالروز بیمه برگزار شد، ضمن بیان این خبر گفت: مهم ترین هدف از برگزاری این همایش، گرد آوردن متخصصان و افرادی است که به نوعی با بیمه سرو کار داشته و نقشی در این صنعت دارند، می باشد. وی افزود: شاید در وهله نخست، این همایش بازتابی محسوسی نداشته باشد اما به مرور زمان بازتاب این همایش در صنعت بیمه نمایان می شود.

رییس پژوهشکده بیمه با بیان این که، افزایش تعداد شرکت های بیمه در نمایشگاه امسال نشان از استقبال مدیران صنعت بیمه است، خاطرنشان کرد: امسال تقریبا تمام شرکت های بیمه در این همایش حضور دارند در حالی که سال گذشته  تنها ۸ شرکت از ۱۴شرکتی که در نمایشگاه  جانبی حضور داشتند، بیمه ای بودند.

وی چاپ دو هزار ۵۰۰ کتاب در حوزه نشر کتب بیمه ای را از مزایای برگزاری نمایشگاه های گذشته برشمرد و گفت: در نمایشگاه امسال کلیه کتب بیمه ای و نشریات مربوط به پژوهشکده با تخفیف ۳۰ درصدی ارائه می شود.

وی بودجه پژوهشکده را بسیار ناچیز عنوان کرد و اظهار داشت: بودجه پژوهشکده تنها سالانه ۳ میلیارد تومان است در حالی که بسیاری از کشور های جهان نظیر ژاپن، هزینه های بسیاری برای صنعت بیمه انجام می دهند.

مهدوی موضوع نظارت در صنعت بیمه را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیت مساله نظارت در این صنعت، همایش امسال با رویکردی متفاوت، نسبت به این مساله پذیرای صاحبنظران این حوزه است.

گفتنی است بیستمین همایش ملی و ششمین همایش بین المللی بیمه و توسعه ۱۳ آذر ماه جاری در برج میلاد تهران برگزار می شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches