×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
حضور بازنشستگان شهرداری تهران در نخستین روز مسابقات قرآن کریم

تهران اکونومی: دومین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور صدها نفر از بازنشستگان شهرداری تهران و خانواده‌های ایشان، صبح امروز (شنبه ۶/۴/۹۴) آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازنشتگی شهرداری تهران، مهندس منتظرالمهدی، مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: دومین دوره مسابقات قران کریم در ایام ماه مبارک رمضان در ۱۰ رشته اذان، تلاوت و تحقیق، روخوانی و روانخوانی، حفظ یک جزء، احکام، تفسیر، سیره معصومین (علیهم السلام)، خوشنویسی یک آیه از قرآن کریم، نقاشی داستان های قرآنی و شعر آیینی صبح امروز آغاز شد.

وی افزود: در نخستین روز از این دوره مسابقات، آقایان در رشته های تلاوت و تحقیق، حفظ یک جزء و اذان به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران با اشاره به افزایش چشمگیر شرکت کنندگان در دومین مسابقات قرآن کریم خاطر نشان کرد: در دومین دوره مسابقات قرآنی شاهد افزایش سه برابری تعداد ثبت نام کنندگان بودیم که این امر نشانگر افزایش اعتماد بازنشستگان به برنامه های ارائه شده از سوی سازمان است.

منتظرالمهدی تصریح کرد: استقبال بازنشستگان از دومین دوره مسابقات قرآنی، از یک سو وظیفه سازمان را در ارائه برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی سنگین تر می کند و از سوی دیگر بیانگر این واقعیت است که بازنشستگان به چنین برنامه های نیاز دارند و می بایست برگزاری چنین برنامه هایی در طول سال تداوم داشته باشد.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی در پایان ابراز امیدواری کرد با برگزاری مناسب دومین دوره مسابقات قرآنی بر غنای معنوی ایام ماه مبارک رمضان بیازاییم و از برکات ماه میهمانی خدا بهره مضاعف ببریم.

گفتنی است از برگزیدگان دومین دوره مسابقات قرآن کریم در اختتامیه این دوره مسابقات تجلیل به عمل خواهد آمد.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches