×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
حضور ایرانیان در میان چهره‌های برتر حوزه فناوری دنیا

اقتصادتهران: شاید روزی فعالیت خارج از مرزهای کشور برای بسیاری از شرکت‌های فناوری رؤیایی بیش نبود. اما امروز، به‌واسطه پیشرفت‌های قابل‌توجه متخصصین ایرانی در این حوزه نه‌تنها بسیاری از شرکت‌ها حضور در عرصه‌های بین‌المللی را تجربه کرده‌اند، بلکه نامشان در میان برترین و قوی‌ترین مدیران خاورمیانه هم دیده می‌شود.

بر اساس این گزارش، محمد مبصری یکی از همان افرادی است که دیگر دیدن اسمش در میان مدیران و چهره‌های برتر خاورمیانه کسی را به تعجب وا‌نمی‌دارد. مبصری که سابقه‌ای ۲۰ ساله در صنعت آی‌تی دارد، دو سالی است به سمت مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره شرکت ای‌ام‌تی انتخاب‌شده است و چهار سال پیاپی از سوی نشریه انگلیسی‌زبان Channel به‌عنوان یکی از ۵۰ مدیر برتر خاورمیانه انتخاب‌شده است، حالا در میان فهرست ۶۰ مدیر برتر اعلام‌شده توسط نشریه Reseller نیز جایگاه سی‌وپنجم را به دست آورده است.

ماهنامه Reseller فعالیت‌های این مدیر ایرانی را یکی از مهم‌ترین عوامل افزایش قدرت عمل اجرایی این شرکت می‌داند و از مبصری به‌عنوان اهرم‌های اصلی بدل شدن ای‌ام‌تی به شرکتی بین‌المللی و تأثیرگذارترین در صنعت نام می‌برد.

شرکتی که توسعه جغرافیایی، برگزاری دوره‌های آموزشی پیشرفته، ارائه گواهی‌نامه‌های معتبر و تکمیل فرایند ارائه راهکار را به‌عنوان اصلی‌ترین اهداف خود برای سال ۲۰۱۵ معرفی کرده است. به همین منظور، مبصری و تیمش تلاش‌های خود در این مجموعه را به رشد راهکارهای امنیت شبکه و اطلاعات، ارائه راهکارهای مدیریت آسیب‌پذیری، یکپارچه‌سازی راهکارهای امنیت، راهکارهای DLP و رمزگذاری معطوف کرده‌اند.

این گزارش می‌افزاید، عدم تمرکز بر فروش راهکارها، کمبود آموزش، آگاهی، مهارت و برند محور بودن بازار به‌جای راهکار محور بودن مهم‌ترین مسائل و نواقصی است که شرکت‌های فناوری منطقه با آن مواجه هستند. این نشریه؛ تمرکز، ارائه راهکار، پشتیبانی فنی و حرفه‌ای را ازجمله عوامل کلیدی افزایش بهره‌وری شرکت‌هایی همچون ای‌ام‌تی می‌داند. هرچند، انعطاف‌پذیری و آمادگی کامل برای اتفاقات آینده به سودآوری بیشتر شرکت‌های این‌چنینی نیز کمک کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches